• Cececilia

Bim december 2023

1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket 
    2/12 - Bär, 3:e barnet, 7:e försöket efter MF
    2/12 - Letostancia, tredje barnet, tredje försöket
    2/12- Constanza, fjärde barnet, tredje försöket 
    2/12 - Embarazada, tredje barnet, 17:e försöket
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket
    3/12 - SaSeLa, 2:a barnet med en ny partner, försökt i 5,5 år.
    4/12 - bew, 2:a barnet, 2:a försöket
    4/12 - stellanova23, 3:e barnet, 2:a försöket
    4/12 - LillaPingvin, 3:e barnet, 1:a försöket
    5/12 - Madicken2023, 3:e barnet, 2:a försöket 
    5/12 - Höst2023, 1a barnet, fjärde försöket
    6/12-8/12 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    7/12 - Lugnoro, 1:a barnet, 2:a försöket 
    7/12 - Jossolo, 3:e barnet, 1:a försöket 
    9/12 - MissIsLiia, 4:e barnet, 9:e försöket!
    10/12 - StartingOver, 4:e barnet, 1:a försöket efter abort. 
    11/12 - Juliab, 2:a barnet, 5e försöket. 
    15/12 - smurfananna, 2:a barnet, 3:e försöket!
    15/12 - bambibambi född 99, 3e barnet, andra försöket, första försöket efter MF i vecka 5
    17/12 - Adaaad, 1 barnet, 3 försöker efter MA i sept, i vecka 11. 
    20/12 - Cececilia 1a, försökt många gånger i 2år
    23/12 - amiilee, 1 barnet, 8e försöket

Vi är på försök 6 efter missfall förra vintern. Ska göra utredning innan ÄL denna månaden. Hoppas så att det är denna månaden som vi får vårt plus 🙏 Fick vårt plus till vårt evigt älskade första frö förra december ❤️
  • Cececilia
    Bez skrev 2023-11-26 11:19:27 följande:
    verkar inte blivit mycket till ägglossning den här månaden eller va tror ni 😅
    Den kan fortfarande komma 😊 Den kan ju misslyckas och sen att kroppen gör ett nytt försök efter några dagar. Det är inte helt ovanligt att ägglossning också hoppar över någon månad ibland. Men håller tummarna att den kommer snart 🤞
  • Cececilia
    Kåtisroinen skrev 2023-12-01 05:33:17 följande:
    Här sitter jag o vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bim-2 och jag GLÖMMER att testa ?! Wtf?! Har varit sjukt med covid i två veckor o får knappt sova på natten pga all hosta, vilket uppenbarligen påverkar mitt huvud :p 
    Det enda för mig är att jag har sjukt ömma bröst och jag fick en suuuuper ljust rosa flytning som kanske kan vara en nidblödning?

Jag ska sova borta hos en kompis ikväll, kan inte testa där. Hade ni väntat till söndag eller testat utan morgonurin idag?
    Vänta till söndag och hoppas på ett tveklöst plus 🤞 
  • Cececilia
    Kåtisroinen skrev 2023-12-01 05:33:17 följande:
    Här sitter jag o vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bim-2 och jag GLÖMMER att testa ?! Wtf?! Har varit sjukt med covid i två veckor o får knappt sova på natten pga all hosta, vilket uppenbarligen påverkar mitt huvud :p 
    Det enda för mig är att jag har sjukt ömma bröst och jag fick en suuuuper ljust rosa flytning som kanske kan vara en nidblödning?

Jag ska sova borta hos en kompis ikväll, kan inte testa där. Hade ni väntat till söndag eller testat utan morgonurin idag?
    Annars testa med andra morgonurinen, finns de som får bättre utslag på det än första urinen på morgonen 🤞 Men risken är om du tar på em/ kväll att du blir besviken i onödan, håller tummarna 🤞 
  • Cececilia

Tror också att man ska undvika alkohol så mycket som möjligt! Men sen ska man inte stressa upp sig för mycket om det skulle bli något glas i månaden. Finns många goda alkoholfria öl för fredagskvällen 😊
    Men processad mat och annat man sätter i sig kan vara minst lika illa som ett och annat glas 🥰

• Cececilia
    Kåtisroinen skrev 2023-12-01 12:49:13 följande:

Det gick inte att hålla sig! Jag smet iväg till apoteket och testade efter 5,5 timme och jag är så glad att jag gjorde det! Kan inte riktigt smälta detta <3 en liten augustibebis om alt går som vi vill <3

Åh grattis 🥰
  • Cececilia
    Jossolo skrev 2023-12-03 07:47:20 följande:

Testa i morse, va så negativt det kunde bli 😂 

Det är alltid tråkigt att se negativa test 😔 Men det är inte alla som får plus innan BIM, håll hoppet uppe 🤞Det kan komma om några dagar 🥰

Men det är roligt att det redan blivit några plus i tråden ❤️
  • Cececilia

Det finns goda chanser 🤞
    de små simmarna kan ju överleva upp till fem dagar 🥰

• Cececilia
    Rooiboste skrev 2023-12-03 10:16:04 följande:

Känner mig så ledsen. Det är BIM i dag men testet var så negativt. Tempen är dock fortfarande hög. Men det känns som att det har skett ett skifte i måendet från i går. Så det blir nog att vänta på mensen åter igen....

Så trist! Hur många dagar efter ÄL är du? Håller tummarna så länge mensen håller sig borta 🤞
  • Cececilia
    Jossolo skrev 2023-12-04 07:34:52 följande:

I morse vakna jag upp och va så illamående. hoppas hoppas det är ett symptom och inte vanlig magsjuka bara haha 😂 

Håller tummarna att det är ett tidigt tecken 🤞 
Svar på tråden Bim december 2023