Bim december 2023
1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket
2/12 - Letostancia, tredje barnet, tredje försöket
7/12 - Lugnoro, 1:a barnet, 2:a försöket
15/12 - smurfananna, 2:a barnet, 3:e försöket!
Hej allihopa!
Hur går det för alla? Känner ni något speciellt? Jag har en vecka kvar till BIM, brösten är lite ömma annars inte så mycket som känns annorlunda, lite tröttare kanske.
Kan inte citera...
"Hej!
Härligt, brukar du testa eller tempa?
Om man testar och får positiv ÄL räknar man att det är just den dagen ÄL var eller dagen efter, tänkte på DPO dagar, när ska man börja räkna?
Upplever du att sexlusten blir mer uttalad vid ÄL? Jag vet inte om jag inbillar mig men eller om det är placebo effekt men jag blir mer sugen just dem dagar, nu har jag ingen lust alls "
Förr tejpade jag, men har inte orkat🙈 förra månaden var första gången jag använt äl test och vet inte riktigt om det hjälpte 😂 däremot känner jag alltid av äl tydligt, så den dagen jag känner av det räknar jag som "ÄL+0". Vad det gäller testen så förutspår de att äl är inom 12-48h om man får positivt test, så första neg testet efter det räknas som äl (som jag förstått det, rätta mig om jag har fel!). Så då skulle det vara den dagen som är äl+0.
Gällande sexlusten, JA. är aldrig så kåt som vid äl. Oavsett om jag är bebissugen eller inte🙈 om min sambo är sugen på något lyxigt sex så är det vid äl det sker😂😂
Hallå, när jag läser på förpackningen så tolkar jag det som att "starkt pos = äl inom 12-24h", men är 99% säker på att äl var igår för den äl värk jag hade. Och en vän till mig säger att om testet visar som mitt (nedan) så har äl troligen redan varit och ägget är påväg ner?? Hur tolkar ni??
Tjejer! Undrar en sak. Hela dagen idag så har Det stuckit till i magen, typ stick/små hugg längst ner vid sidan av magen. vad kan det vara? Någon som vart med om liknanden? 1v kvar tills BIM
Det gick inte att hålla sig! Jag smet iväg till apoteket och testade efter 5,5 timme och jag är så glad att jag gjorde det! Kan inte riktigt smälta detta <3 en liten augustibebis om alt går som vi vill <3