Anonym (Olika definition av vad som är snyggt) skrev 2023-10-30 20:54:46 följande:
Kvinnor och män har ofta lite olika uppfattning om en kvinna är attraktiv eller ej. Gissningsvis har du ett utseende som tilltalar män utan att kvinnor anser samma.
Det här har min autistiska hjärna grubblat mycket över men inte kommit till så mycket konkret mer än några punkter som även gjort väldigt mycket positivt för min ekonomi.
* Män gillar när kläder sitter åt och/eller visar mycket hud. De ser inte om kläder är urtvättade, trasiga, eller om man inte färgkoordinerat. De bryr sig inte om märket. Så man kan handla på Gekås, Öb, second hand. Man kan klippa sönder en t-shirt istället för att köpa en ny topp.
* Män gillar träningskläder, leggings och sport-bh. Det funkar nästan alltid
* Män bryr sig inte om skor. De gillar hållningen en får i högklackat (men jag kan inte gå i högklackat ändå).
* Sexiga underkläder är helt onödigt.
* urringning och en slipper sminka sig så noga.
* handväskor är helt onödigt att ha annat än en tygpåse.
* En kan ha korta omålade naglar eller naglar som barahar fläckar av färg kvar. Är inte alls viktigt med naglar.
En kan alltså vara ganska så slasig, bekväm och spara väldigt mycket pengar utan att bli mindre attraktiv för män.