Inlägg från: Anonym (Petri.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Petri.)

Sambo men otrogen

Anonym (Ronja) skrev 2023-10-29 14:46:42 följande:
    Sambo men otrogen

Hej, jag har en sambo och vi har varit ihop i 10år. Jag älskar honom och vi har ett bra liv ihop. Vi hade mycket sex i början av våran relation men sen 3år tillbaka är sexlivet väldigt trögt. Jag har ingen lust, han inte heller. Vi har kanske sex 1 gång i månaden. Men grejen är att jag är sugen på andra män. Jag har lust på andra män och har fått ett tillfälle då jag hade sex med en annan man. Oh gud vad bra det kändes. Han gjorde mig så kåt, jag kände mig så levande efter det. Och det är bara sex det handlar om, för mig och för honom. Grejen är att jag kan komma hem till min sambo och inte känna mig otrogen då det absolut inte har nånting med min relation med min sambo att göra. Sen har jag haft flera diskussioner med min sambo ang otrogenhet. Vi sa båda till varann, att om det skulle hända att nån är otrogen, att vi då inte vill veta det. Så nu undrar jag hur ni tänker kring det, eller om nån kanske känner samma sak. 

Bäste TS. Du har inget dåligt samvete för ditt babordsprassel. Du väljer snedsteg framför samtal med sambon. Du säger att din otrohet inte hade något med din sambo att göra, vilket är en fullblodslögn och ett självbedrägeri de Luxe. Självklart är din sambo den röda tråden i hela historien hur du än vrider på det. Du har själv varit otrogen, men vill inte veta om sambon har varit det. Du vill förstås att han ska få reda din otrohet heller. Måste säga jag är både häpen och förbannad över ditt hyckleri och din totala respektlöshet för din sambo. Men eftersom din ståndpunkt tycks vara klar i den här historien tänker jag inte lägga ner energi på att få dig på andra tankar. Det finns ju folk folk till allt. Så är det...Låt mig bara avslutningsvis säga att såna som du (och även män som beter sig så här) borde kastreras med  slöa skridskon......
Svar på tråden Sambo men otrogen