Inlägg från: Anonym (Med glimten i ögat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Med glimten i ögat)

Sambo men otrogen

Jag tänker att du först och främst skall bejaka dina behov. Livet är inte lätt och inte relationer heller. Det krävs 2 för att dansa tango och ibland räcker inte ens det. Utöver detta äger alla sin rätt till sin sexualitet, vilket även står inskrivet i våra mänskliga rättigheter. Det går inte att köpslå om denna rätt, förhandla bort eller skriva kontrakt om detta i vår del utav världen nuförtiden skall tilläggas.

Otrohet handlar som värst om en upplevelse av ett sviket förtroende, en tillit som brister och ev försvårar eller omöjliggör en fortsatt relation och förstås sårar den andre parten i varierande grad. Men man kan aldrig lova att aldrig knulla någon annan, lika lite som man kan lova att alltid älska en person. Det går inte helt enkelt. Gör man det kommer sveket och tilliten att få sig en ännu starkare törn är min egen erfarenhet.

Du beskriver att du har tankar och gissningsvis också fantasier om andra män, och kanske framförallt att du interagerar med dessa män, du finns i centrum med all njutning och uppmärksamhet det inenbär, något du också ger uttryck att sakna i din nuvarande relation. Ni har haft diskussionen om att inte vilja veta om någon är otrogen så där ligger allt relativt tillrättalagt skulle jag säga. 

Du har din lust, dina begär som du funnit möjlighet att stilla, nära utanför hemmets väggar och känslomässigt klarar av att avskilja från din relation som du vill leva kvar i, i alla fall just nu som det låter. 

Ett tips jag kan ge av egen erfarenhet är låta dessa lustfyllda utsvävningar bibringa nya tankar och idéer som kanske kan utveckla din fasta relation sexuellt och/ eller utveckla din egen sexualitet på din kant, hitta nya njutningar och begär att stilla.

Svar på tråden Sambo men otrogen