Inlägg från: Anonym (Kimchi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kimchi)

???

Du igen? Ge dig Mormor. Nu är det ekonomi som gäller. Vilket trash ni är hela högen. Stackars stackars barn. 

• Anonym (Kimchi)
    Anonym (?) skrev 2023-10-28 10:40:31 följande:
    Ja, och, jag kanske behöver skriva av mig när ingen lyssnar på mig, men ingen förstår mig, så varför egentligen håller jag på?? 

Bara lägga ner....jag får sitta här och grunna på allt, vara tyst och hoppas att jag snart mår bättre.

Jag kanske ska lämna alla människor i fred, så det inte behöver bli nått skit från mitt håll, lugnt så, kanske, ja, så är det nog.
    Klart du kan skriva av dig men ta in fakta. Ta reda på vad det är som gäller. Det här kan ju rimligen inte vara någon ny situation. En placering kommer inte som en blixt från klar himmel. Du borde ha tagit reda på vad som gäller och vad ett troligt scenario skulle bli. Att du är arg råder inget tvivel om. Önskar du kunde adressera ilskan åt rätt håll bara. Det absolut viktigaste är att barnen får en stabil tillvaro. Visst kan det bli fel från Soc sida men det här är allvarliga grejer. De åberopar lagstöd när så behövs. Soc gör inget för att jävlas. Du lever i förnekelse och kan inte se dina egna tillkortakommanden. Inget konstigt med det. Ditt agerande blir kontraproduktivt. Samarbeta istället för att motarbeta. Soc vill inget ont. Så bit inte den hand som föder er. 
Svar på tråden ???