Undrar genuint
en fråga till folket här, vem som kan svara men vill helst veta vad full blodiga svenskar tycker om samhället, invandringen, islam, Israel och Palestina konflikten. jag Vill veta varför allt med utländskt blod Stör er, jag vill veta varför en beslöjad kvinna stör er, jag vill veta varför ni ogillar och visa av er till och med hatar muslimer och tanken av islam, jag vill veta vad ni vet som får er se på ett sätt, jag vill veta varför ni har en fasad om att er ursäkt är att Sverige är ett kristet land men svenskar är dom mest ateistiska jag vet, vet ni om att Maria täckte håret, vet ni om att kläderna muslimska män har på sig påväg till mosken är exakt samma som Jesus bar, det ni stämplar som terrorist med skägg och en sånn vit ?tunika? vad är skillnaden mellan religionen islam och kristendomen som får er känna att islam är en dålig religion. vill ha ett svar om religionen och INTE människor. religion och en människa skiljer sig. Vill även veta om ni svenskar endast hjälper och tar hänsyn till länder med krig endast när det är en vit befolkning. vill veta vad som försegår i era hjärnor. hur blev palestinierna terroristerna när man klart och tydligt kan se vilka som dör och vilka som skadads varje dag. Ni ser att Israel är dom som dödar. lever jag i en fejkad värld? undrar om jag är vaken för hur kan ni inte se det vi ser?