Inlägg från: Anonym (The sea refuses no river) |Visa alla inlägg
  • Anonym (The sea refuses no river)

Ett hjärta fyllt med kärlek

Jag hör dig TS.

Jag har en vän sen 30 år som jag aldrig har haft sex med, men väl erbjudit sex vid två tillfällen. Han har tackat nej, så han har bevisligen starkare karaktär än jag. Ändå kan han inte motstå att kyssa mig farväl när vi har ätit middag. Det sker en gång om året, max.

Vi talar om allt på distans men darrar inför varandra, för attraktionen har levt i 30 år. Men ändå vill han inte ge med sig och ge mig det jag önskade för många år sen. 

2022 var han tvungen att gå ut och köpa något dyrt dagen efter för att belöna sig själv för sin trohet. Han brukar aldrig vara en prylperson annars så det var lite roligt när han postade sin nya skatt på insta.

Jag är helt neutral nu, jag har lagt ner min förförelse, men han stal kyssar av mig på förra veckans middag och jag ler när jag tänker på det.

• Anonym (The sea refuses no river)
    Anonym (Hedda..) skrev 2023-10-27 18:49:09 följande:
    Har han tackat nej 2 ggr?

Och du tror ändå att han är intresserad, OK (vissa behöver tydligen luftslott för att tro att dom är attraktiva)..🙄

Hade han varit intresserad av dig så hade han ju för sjutton inte tackat nej, 2 ggr dessutom..

Ge dig, du låter ju bara patetisk..
    Som tror på varenda liten lögn han säger BARA för att få dig att må bra, plus att han säkert gillar din uppmärksamhet..Vilket ger honom bättre sexliv med sin fru, fattar du inte det, eller är du lika dum som TS..😋
    Vi talade om gamla tider, han mindes hur snygg jag var då och bad om en uppdatering. Han fick ett par bilder. Jag är fortfarande snygg och han både bokade möte för sex och berättade saker han inte borde, men backade 24 h innan.

Så han vacklade på kanten men vill vara trogen i sin nuvarande relation. Det var inte jag som började denna gång, det är inte jag som stjäl kyssar i bilen och jag tänker inte ge honom fler chanser till sex. Nu vill vi bli vänner igen och jobbar på det. 
Svar på tråden Ett hjärta fyllt med kärlek