Ett hjärta fyllt med kärlek
Mötte min älskare för många år sedan. Han var gift och hade familj men vi blev omåttligt förälskade i varandra och kunde helt enkelt inte motstå,
Har man någon gång träffat en människa som man kan tala om allt med, en människa som förstår hur man fungerar nästan bättre än man förstår sig själv, så förstår man hur fantastiskt det känns.
Vi var överens om att vår förälskelse inte skulle få påverka våra respektive partners eftersom de var helt oskyldiga. Jag hade inga barn då men allt eftersom åren gått har även jag och min nuvarande man fått 2 barn.
Nu undrar ni hur sånt här kan fungera. Ni förutsätter att det ljugits manipulerats mm, men inte alls
Vi min älskare och jag träffades genom att vi delar ett gemensamt intresse. Vi ses när vi bevistar olika kurser, konferenser mm. Men vi håller kontakten mestadels via mobilen. Vi är varandras klagomurar dvs om något är jobbigt på jobbet eller i familjen så pratar vi om det och lyckas därmed sätta ord på vad vi känner. Detta har visat sig vara en stor fördel i våra liv.
Eftersom vi ses så sällan har nog aldrig förälskelsen försvunnit utan när vi ses så är allt helt underbart.
Nu undrar ni nog hur det fungerar med våra familjer. Det fungerar jättebra vi har båda välfungerande relationer med fantastiska partners.