Gravid med BF Juli ♡
Är det en äldre eller yngre person som gått bort?
5+0 idag och jag funderar på om jag inte ska ha mer symptom än?😅
har stora, ömma bröst med större bröstvårtor och sedan molvärk till och från i höger sida av livmodern. Ibland mycket starkt, har vaknat två nätter pga smärtan. I övrigt inget förutom halsbränna ibland då jag inte ätit på ett tag😅
Tror också jag ska testa ett nytt digitalt idag (5+3) och hoppas de vill boka in ett vul på inskrivningen nästa vecka. Har sån ofantlig värk i höger sida då och då. Kan alltså inte sitta/böja benen och vaknar på natten då skoven kommer. Är rädd för utomkvedes eller något...
Gubben ska köpa ett test med veckoindikator efter jobbet. kan jag testa ikväll och få +3 eller bör jag vänta till morgonen imorn? 5+3 idag
känner att +3 skulle lugna min extremt oroliga själ😭 har haft någon dag av lugn men idag har jag haft sån hemsk molvärk igen... känns dumt att ringa gynakut så väntar till telefontiden på måndag 🥲
Jag är gravid igen efter missfallet!! Vet inte hur jag ska räkna riktigt då men är beräknad antingen slutet på juli eller början av augusti. får jag haka på er fb grupp?❤️
Kan inte citera parkblomman!
jag är nu 7+5 och mina symptom försvann typ helt förra veckan 🥲 har nästan bara mina större, ömma, bröst kvar. Den här veckan har symptom kommit och gått dock. Förhoppningsvis är jag väl gravid ännu 😂 har vul bokat på måndag så får vi väl se😅😍
men det verkar vara normalt att symptom försvinner ibland :) speciellt när den första hormonchocken lugnat sig!
Vul idag! EN 😁 liten krabat där inne med tickande hjärta 😍 vi fick höra hjärtat slå! framflyttat till 15/7 så 8+0 idag
Wohooo grattis!
var på ul igår och fick se ett litet hjärta! Är också beräknad 15/7! Exakt enligt mina beräkningar, så bra räknat av mig 😎