Gravid med BF Juli ♡
Är avis på er som känner symtom! Jag känner mig NOLL gravid så måste erkänna att jag är lite orolig. Molvärken jag hade de tre första dagarna runt bim försvann. Varken spänd i mage eller i brösten. När jag var gravid med min dotter så kom de riktiga symtomen runt v 6/7. På ons går jag in i v 6 om det rullar på som det ska så får se om det smäller på närmste helgen.
På inskrivningssamtalet ingår inget vul utan ni går igenom formuläret du har fyllt i, pratar symtom, lämnar urinprov, m.m. Bm kommer eventuellt boka in dig på kommande ultraljud längre ffram. Jag och sambon har inte diskuterat nipt denna gång än men jag kan absolut tänka mig göra det. Var väldigt nära på att göra det med mitt första barn men sen tänkte vi att vi får lita på kub istället. Blev himla bra då vi fick en frisk dotter 😊 Jag ska ringa gyn och boka in ett vul när jag är runt v 8/9 då man garanterat bör kunna se ett litet tickande hjärta, därefter ska jag kontakta mvc för inskrivning om fostret lever.
jag tror vi kommer göra nipt mest för att lugna nerverna, resultatet är nog av mindre betydelse för oss❤️