Kvinna, tycker du att män på jobbet ska stöta på
er, eller tycker du det är bättre att ni kvinnor stöter på männen?
er, eller tycker du det är bättre att ni kvinnor stöter på männen?
Jag tycker att unga snygga tjejer ska stöta på mig som meddelålderMan. Men det gör dom ju tyvärr inte, dumt av dom eller hur?
Vad tycker du själv på din fråga?
Jag tycker att unga snygga tjejer ska stöta på mig som meddelålderMan. Men det gör dom ju tyvärr inte, dumt av dom eller hur?
Vad tycker du själv på din fråga?
Nej, män ska låta kvinnor på jobbet vara ifred. Vi är där för att jobba, inget annat. Om någon ska stöta på någon så är det kvinnan som ska stöta. Särskilt om hon är mycket yngre!
Det är väl bara på typ sommarjobb med massor av ungdomar som man inte riktigt kan förvänta sig att de anställda inte ska ragga på arbetsplatsen.
Alla vuxna är förvisso inte så mogna som man önskar, men det betyder inte att det de gör är rätt.
Jag tycker att alla ska lära sig att läsa av situationen och det logiska i situationen bättre. Det finns kollegor man har kemi och flört med och de som totalt missuppfattar vänskap som attraktion.
jag har inget emot att de där man känner kemi med flörtar, men de andra där man bara är normalt trevlig blir efterhängsna ÄR jobbigt.
Man bajsar inte där man äter.
Så på jobbet stöter man inte på sina arbetskamrater. Punkt.
Nej, män ska låta kvinnor på jobbet vara ifred. Vi är där för att jobba, inget annat. Om någon ska stöta på någon så är det kvinnan som ska stöta. Särskilt om hon är mycket yngre!
Hur menar du TS när säger stöter, vad ingår i det?
Är inte säker på att du menar samma sak som andra gör, alla kan tolka stöta olika vad menar du. Vad anser du är att stöta på någon?
Vad ingick i din stöt och vad hade skett innan du stötte på henne i ert samspel?
Hur menar du TS när säger stöter, vad ingår i det?
Är inte säker på att du menar samma sak som andra gör, alla kan tolka stöta olika vad menar du. Vad anser du är att stöta på någon?
Vad ingick i din stöt och vad hade skett innan du stötte på henne i ert samspel?
Man bajsar inte där man äter.
Så på jobbet stöter man inte på sina arbetskamrater. Punkt.
Det är generellt lättare för en kvinna att ragga och få acceptans för det. Det beror på att män inte tar illa upp eller blir kränkta i samma utsträckning.
Det är generellt lättare för en kvinna att ragga och få acceptans för det. Det beror på att män inte tar illa upp eller blir kränkta i samma utsträckning.