• Anonym (T)

🤔🥺😩

Hej medlemmar
    Hörni, det är så att jag har en make sen flera år tillbaka och barn.  han kommer ofta  hem "trött" men sex ör inget som hindrat hans trötthet, men igår en ledig dag så sa han mitt i samlaget jag är trött och märkte att han i princip blunda bara, från stånd till död liksom på sekunden, och det har jag märkt att han gjort innan eller inte blundar utan kollar någon annanstans under samlaget o några gången har hans dinge tom somnat mitt akten. Han ör 42+, nu till min undran vad tycker ni det låter som?
    Själv har jag en teori att han kanske inte tycker jag är attraktiv längre el otrogen.
  • Svar på tråden 🤔🥺😩
  • Anonym (K)

Han tänder inte på dig längre men det behöver inte betyda att han är otrogen.

• Anonym (Cornelis)

1. Det kan vara något medicinskt . Hur mår han? Äter han mediciner? Får han sova ordentligt? Snarkar han? Hur är vikten? Äter han ordentligt?  Dricker alkohol? Nån sjukdom? Deprimerad?  Stressad?Alla dom här sakerna påverkar kroppen och i synnerhet ståndet och lusten. Dags att gå till doktorn! 

2. Hur ser ert liv i övrigt ut? Framförallt förhållandet. Hur bra har ni det egentligen?  Prioriterar ni varandra som par och älskande? Finns det saker som skaver?  Uppvaktar ni varandra och ser varandra? Eller är det mycket tjafs och hårda tongångar?  Såna här saker påverkar givetvis lusten . Man blir inte kåt av att natta barn, glo på Netflix och fisa i soffan... 

3. Attraktionen minskar . Attraktion är en färskvara och måste ständigt underhållas. Man blir inte kåt på beställning bara för att man är ihop liksom... Hur kul är du själv? Hur bra tar du själv hand om dig? (Se punkt 1) sen är det så att detta hör ihop med punkt 2.. det är inte attraktivt att ha ett liv som inte har plats för romantik och där det småtjafsas och mest handlar om att få vardagen att gå ihop. Mindre roliga sidor kommer upp när man blir förälder och det påverkar givetvis Hur man ser på varandra.  

4. Kärleken... älskar ni varandra?  Det där med att älska i nöd och lust....  stöttar ni varandra? Kommunicerar ni? Lyssnar ni på varandra?  Underhåller ni Kärleken?  Ser ni er själva som ett älskande par där ni är varandras prioritet? Eller har ni hamnat i läget där kärleken mer är praktisk och mer som bästisar och syskon?  

5. Hur är sexet? Är ni kompatibel i er lust? Har ni sex för att ni verkligen är kåta och vill njuta eller är det mest av vana? Leker ni? Testar olika saker? Är det nåt ni ser fram emot eller är det nåt han/du bara ställer upp på för husfridens skull?  Mekaniskt sex är det mest förnedrande sex man kan ha då det aldrig handlar om lust och vilja utan att man ska... 

• Anonym (En som tröttnat)
    Anonym (Cornelis) skrev 2023-10-23 11:29:18 följande:

Man blir inte kåt av att natta barn, glo på Netflix och fisa i soffan... 

Jag kan bli svinkåt av vissa Netflixserier, men det fattar inte min man att det funkar utmärkt som förspel. Fast jag har sagt det till honom mer än en gång.

Så skit i det och ruttna vid din dator då, jag har kul på mitt håll nu.
  • Robert 832

Eller så är han faktiskt bara trött?
    Vad jobbar han med? Är det fysiskt ansträngande? Får han sova de timmar han behöver? Hur ser hans kost ut? Träning?

Stress och osunda vanor är oftast anledningen bakom svikande erektion. Det i kombination med lägre testosteronnivåer. 

• Anonym (T)

Han jobbar på skola, han har börjat bli väldigt kärleksfull 🤔han sover ungefär 5-6tim om han kunde lagt sig ifrån mobilen så skulle han kunna sova mer. Vi brukade ha sex typ nästan varje dag 4 gånger i veckan o nu har det blivit typ en gång i veckan och vi provar nytt alltid. Vi har barn, jag försöker alltid fixa till mig medan han ofta mest fixar till sig när han ska ut till jobbet, jag stöttar honom hjälper honom Jag älskar honom, men det är lite frustrerande nu.

Svar på tråden 🤔🥺😩