Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

🤔🥺😩

Hej medlemmar
    Hörni, det är så att jag har en make sen flera år tillbaka och barn.  han kommer ofta  hem "trött" men sex ör inget som hindrat hans trötthet, men igår en ledig dag så sa han mitt i samlaget jag är trött och märkte att han i princip blunda bara, från stånd till död liksom på sekunden, och det har jag märkt att han gjort innan eller inte blundar utan kollar någon annanstans under samlaget o några gången har hans dinge tom somnat mitt akten. Han ör 42+, nu till min undran vad tycker ni det låter som?
    Själv har jag en teori att han kanske inte tycker jag är attraktiv längre el otrogen.
  • Svar på tråden 🤔🥺😩
  • Anonym (T)

Han jobbar på skola, han har börjat bli väldigt kärleksfull 🤔han sover ungefär 5-6tim om han kunde lagt sig ifrån mobilen så skulle han kunna sova mer. Vi brukade ha sex typ nästan varje dag 4 gånger i veckan o nu har det blivit typ en gång i veckan och vi provar nytt alltid. Vi har barn, jag försöker alltid fixa till mig medan han ofta mest fixar till sig när han ska ut till jobbet, jag stöttar honom hjälper honom Jag älskar honom, men det är lite frustrerande nu.

Svar på tråden 🤔🥺😩