Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Otrohet?

Hej finns det någon erfaren, blir tokig.
    När jag o min partner har samlag då känns det som att det tar långt tid innan han får utlösning. Sen kan det ta fleraa dagar innan samlags tillfälle, har försökt undersöka hans kallingar det brukar vara en liten fläck och ibland måste jag kolla noga innan jag ser fäck som kanske kan tyda på rester av utlösning eller annat, Däremot är han onormal kärleksfull dvs sitter o gosar med mig, kysser då o då säger hela tiden hur mycke han ölskar mig och så har det inte vart för ca kanske 2-3 mån. Så har det inte vart innan, mina tankar är liksom om han är otrogen. Kan man veta det genom samlag typ jämföra då o nu? Snälla inga otrevliga påhopp
  • Svar på tråden Otrohet?
  • Anonym (Orolig)

Tänker om det sker på jobbet, han har typ bara kvinnliga kollegor varav en ung som han ofta nämner. Efter jobbet är han oftast hemma då kan jag inte tro att han runkar till porr, hela familjen är hemma då. Han är 40+. Sett på hans telefonlista att de ringer varandra dagligen men väldigt korta samtal ca 20 sek. Yrket är inom skola

• Anonym (Orolig)

Det är så jag också försöker tro men tänker annat. Men sen kommer djävulen och vispar o leker i hjärnan som säger de kansle ringer varandra "kom till det stället nu väntar där", " jag är här var är du, vi kör en snabbis om 5 min rast snart" osv.
    Ja där fanns sms men då är det som du nämnt där de nämner elever, min man är inte heller sms typen, tror jag iaf

Vi har vart gifta i 12 år och aldrig vart så kärleksfull som han plötsligt är nu, dock har vi inte ofta samlag 2 gånger i veckan.
    Han är ofta trött efter jobb.

Så du tror inte det låter som otrohet? Får män fläckar, det är inget jag kollat på innan eller tänkt på det utan det kom plötsligt för någon vecka sen när jag skulle tvätta då syndes en liten rund fläck. 

• Anonym (Orolig)

Hur kan det vara partnets fel om det är han som är otrologen? Om det skulle va så att han är det.

• Anonym (Orolig)

Jag tror mer att han tar mig för givet, det kan vara något med beteendet i dunno får lista ut det eftersom i hushållet är det jag som gör ALLT, han endast jobbar och betalar halva räkningar. O jag tror att när han finner att allt ligger serverad o en fru som konsant gnäller om att få kärlek o romantik o säger konstant hur mycket hon älskar honom så tänker han kanske hon kommer aldrig lämna mig hon älskar mig för mycket hon får lite kärlek då o då. Eller så spökar det bara i hjärnan på mig i onödan.

Svar på tråden Otrohet?