• Bondfrun
    Anonym (???) skrev 2024-01-22 09:35:14 följande:
    Vad tycker Bonden om att du lägger upp alla fina och sexiga bilder på dig? Eller vet han inte om det?? Eller är det kanske så att Bonden är dålig på att ge dig den bekräftelse du förtjänar och vill ha, så du därigenom söker bekräftelse här på FL?
    Med det sagt så får du väldigt gärna fortsätta med många fler bilder, jag bara undrar liksom.
    Han vet om allt jag gör, så du kan vara lugn 😉 Och han ger mig uppmärksamhet så jag klarar mig, haha. Såhär ligger det till, förr ritade jag dag in och dag ut, tiden finns inte till för det längre. Fann en ny hobby som inte tar lika lång tid, fotografering. Älskar människokroppen och framförallt kvinnokroppen och eftersom jag själv är kvinna, så använder jag mig själv som motiv 😊 Det är mitt sett att uttrycka mig på och det är alltid roligt att få feedback från andra, både ris och ros 😉😄
  • Bondfrun
    Anonym (Jocke) skrev 2024-01-22 10:04:22 följande:
    Årets Bondfru 2024.

Ohotad i alla kategorier Tungan ute
    Haha, tack så mycket! Men tycker dock att alla lantbrukskvinnor förtjänar den titeln 😄
  • Bondfrun
    Anonym (?) skrev 2024-02-11 20:05:02 följande:
    Fina lökar men för liten kasse
    Lökarna har precis varit ute och luftat och inte stoppats ner ordentligt i kassen igen då dem snart skulle ut ur den och i en annan 😉
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon