Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

Endast intima bilder, gör någon

Oj Glad imponerande! hur ofta tränar du din mage och i vilken gren kör du dina pass? 

• Anonym (Q)
    Oden123 skrev 2024-01-15 21:30:58 följande:

Idag fick det bli långkalsonger 🥶

Långkalsongerna ser varma ut. 
  • Anonym (Q)
    Lifeguard92 skrev 2024-01-19 08:28:41 följande:
    Me like very much Flört
  • Anonym (Q)
    Lifeguard92 skrev 2024-01-19 20:17:51 följande:
    Önskar damen någon mer bild? Några önskemål kanske? Flört
    Ladda bilder du själv gillar bara. Flört
  • Anonym (Q)
    Anonym (???) skrev 2024-01-22 09:35:14 följande:
    Vad tycker Bonden om att du lägger upp alla fina och sexiga bilder på dig? Eller vet han inte om det?? Eller är det kanske så att Bonden är dålig på att ge dig den bekräftelse du förtjänar och vill ha, så du därigenom söker bekräftelse här på FL?
    Med det sagt så får du väldigt gärna fortsätta med många fler bilder, jag bara undrar liksom.
    Väntar mej rekordmånga minus, när jag tar bladet från munnen. De flesta gäster som postar här gör så som en lattjo grej 😊 Kul! Något nytt påhitt! Heja dem! Ett mindre antal som upprepat lägger ut eller viker ut sej får nog räknas som antingen rejält bekräftelse sjuka eller som exhibitionister. Eller både och. Den nakna sanningen! Solig
  • Anonym (Q)
    Anonym (Anonymt) skrev 2024-01-28 00:04:35 följande:
    Eller OnlyFans-rekryterare. 
    Ja den tanken har förespeglat oxå mej! Solig
  • Anonym (Q)
    HOStockholm skrev 2024-01-29 21:55:44 följande:
    Varför är du så rimlig 
    Är du själv j-t orimlig eller vad? Solig
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 21:31:56 följande:

@?

Tack!  Jag tycker också de blev naturliga. Nästan för naturliga.;) Nu klumpar de när jag tränar precis som vanliga. Den modellen jag hade innan var mer fast så det var ju väldigt praktiskt på så sätt. 
    Men himla skönt att kunna ligga på mage och träna utan att känna att jag ligger på något. 
    Utvecklingen går framåt. Dagens implantat är sjukt mjuka, inte alls som de gamla. 

Oj trodde faktiskt de var rakt igenom äkta vara. De är oavsett äkta eller oäkta väldigt fina. Din kirurg har gjort ett utmärkt jobb. 👍
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 23:14:11 följande:

Q

Tack! Haha ja det tycker kirurgen också... riktig dryg snubbe som tycker att han är guds gåva till kvinnorna.. valde honom trots att jag hört om hans extremt dryga personlighet bara för att han ändå har ryktet att göra naturliga..

Ja de brukar kunna vara såna oxå privat. Umgås i mejlen med en plastikkirurg så jag vet något om vad du menar. Drygt ja men just den mannen är väldigt snäll och engagerad i alla mina ämnen, Gör alla sorters skönhetsingrepp på sin klinik. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-31 10:36:16 följande:

Anonym- det som syns är ju mitt eget iaf. Det innanför ser man inte. Om man tänker så ;)  Tack å lov gör kirurgerna så bra jobb nu att skillnaden inte ens känns så tydligt. 

Det jag hade innan skulle jag inte heller kalla bröst så I valet mellan fejk och inga ville jag hellre ha fejk.

Mm, förstår din position och såklart dina val. Anser som jag nämnt dina bröst är fina och ser äkta ut. Vilka framsteg i branschen. 👍

Själv har jag B-kupa ja A-kupa i BH-modeller. Men jag är nöjd med form och utseende. Ges komplimanger. Vore jag modigare kunde jag absolut lägga upp ett par foton här, men vanans makt får mej att avstå. Solar toppless på stranden på franska rivieran 😊
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-31 21:56:13 följande:

@ Q

Ja storleken i sig säger inte så mycket om hur fina de är, så länge det inte är nästan platt  (in my opinion). Personligen tycker jag inte nödvändigtvis större är finare. Dina är säkert fina också. 

Ja jag är pleased! 😊
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon