Inlägg från: Anonym (V) |Visa alla inlägg
  • Anonym (V)

Endast intima bilder, gör någon

Anonym (Lilla My) skrev 2023-10-19 12:25:14 följande:

Finns här inga killar som vill bjuda på sig? 😋

Maja2003 skrev 2023-10-19 12:29:54 följande:
    Som är snygga. Annars får man mardrömmar. :-P

Just därför bjuder jag inte på några bilder, tydligen gav de mardrömmar förra gången. Undrar hur reaktioner varit om en man krävde att endast snygga kvinnor får lägga upp bilder.
  • Anonym (V)
    Anonym (M) skrev 2023-10-25 20:07:41 följande:
    Är det du som är killen med revbenen så borde du inte bli förvånad. Tror du spinkiga killar med utstickande revben får tjejerna heta?

Ja det var sannolikt jag. De kanske passar bättre nu till Halloween? 

Nej jag trodde inte någon skulle bli upphetsad av bilden men hade inte räknat med hån.

• Anonym (V)
    Maja2003 skrev 2023-11-21 19:58:22 följande:
    Bara för att visa hur ful den är för alla som inte tror mig. Och ja, jag har gjort bilden suddig med flit, den är ännu fulare med skärpa. Nu ser ni celluliterna och hur slapp den är. Så.
    Hmm, får inte ihop denna bild med övriga bilder du lagt ut på dig själv. Är detta verkligen du?
  • Anonym (V)
    Anonym (Jovisst) skrev 2023-11-22 06:47:43 följande:
    Det ändå som är oattraktivt är din attityd. 
    Går bort direkt i mina ögon. 
    Sen så håller jag med tidigare att dina bilder matchar ej och är sannolikt stulna så återigen en pajas. 
    Nu är jag säker. Maja2003 kallade sig tidigare Maria0598 och innan det Rebecca någonting. Som Rebecca lade hen ut bilder som påstods vara ?henne? med stor rumpa som skiljer sig ordentligt från bilderna här. Alla dessa ställer nästan identiska frågor om pinsamheter och visar extr intresse om någon kissat eller skitit på sig. Samma sympatier för SD finns hos alla 3 och vokabulären är i princip identisk. Min gissning är att det är en rumpfixerad kille bakom nicken, men det kan förstå vara en tjej. Säkert är dock att det är samma person bakom alla dessa.
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon