Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Endast intima bilder, gör någon

Maja2003 skrev 2023-10-17 18:11:53 följande:
    Mer än så här visar jag inte av rumpan. Jag är nöjd med min kropp annars, men bakdelen är för lös.
    Mycket vacker kropp.
  • Anonym (N)
    pojke 22 skrev 2023-10-17 19:49:56 följande:
    Kan vi knulla??
    Fan vad pinsam du är!
  • Anonym (N)
    Sam Ståhl skrev 2023-10-17 21:02:17 följande:
    Lakrits i stora lass både salt och söt blir det ofta men här har jag minskat mängden hallon en smula till förmån för enklare bettFlört

/ Sam
    Vilka mjuka fina skinkor! Lycka att få knåda så fina!
  • Anonym (N)
    Maja2003 skrev 2023-10-19 13:06:56 följande:
    Det var längesedan jag fick smisk Skäms
    Det kan du var säkert FÖR länge sedan.
    Men när du får smisk så dallrar det ordentligt om den är så lös som du påstår.
  • Anonym (N)
    Maja2003 skrev 2023-10-19 20:34:04 följande:
    Kan nästan garantera att många män här som tycker min rumpa ser bra ut skulle ändra sig fort om de såg den bar, hahaha!
    Jag har smiskat slappare och dallrigare rumpor än så, jag lovar. 😉 Sexig kropp från topp till tå, inklusive rumpa.
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 21:42:47 följande:
    Det här är vuxenmobbning. Helt sjukt att det tillåts av moderatorerna. Naturligtvis skrivet av anonyma fegisar som inte vågar stå för sitt skvaller.
    Vadå mobbing? Har du ens kollat? Jag kollade upp gamla trådar enl  vad  V skrev och jag kan bara konstatera att det är ytterst osannolikt att dessa skulle vara olika personer. 
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:02:59 följande:
    Till att börja med kan du posta utan anonymitet, eller vågar du inte stå för det du skriver? Sedan är dina fantasier och konspirationsteorier som du utvecklar i din skalle en sak, och verkligheten en annan.
    Är det du som är Maja eller vad? Du har ju knappast kollat själv. Det är ingen konspiration om man kan vederlägga sina påståenden. Med tanke på att du nyss talade om en slapp rumpa i en annan tråd gissar jag att det är du som är Maja mfl men är inte säker. Än.
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:08:04 följande:
    Är du? Du är ju fortfarande anonym.

Du kan inte vederlägga någonting. Dina fantasier är inte samma sak som bevis. Dina konspirationsteorier är inte samma sak som fakta. Sedan att du likt en detektiv sitter och kollar vad jag skriver säger mer om dig än om mig. Men detta kanske är ditt enda nöje i livet, att sitta på FL och försöka mobba ut folk du hakar upp dig på?
    Du kanske kan förklara var mobbningen kommer in? Jag skiter i om du kallar dig Maja eller Karl Alexander. Det är din sak och jag bryr mig inte. Men jag tycker det är fascinerande hur många (det är inte bara du) som ger sig ut för att vara andra.
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:16:31 följande:
    Du sitter och hittar på saker om mig nu, samtidigt som du är anonym. Ta bort anonymiteten och stå för det du säger, annars är det slutdiskuterat med dig nu.
    Tyvärr, så fort jag anvönder mitt ordinarie nick så får jag massor med hatmeddelanden i inboxen. Så du får strunta i att diskutera med mig.
  • Anonym (N)
    Anonym (Xv) skrev 2023-11-25 22:27:38 följande:
    Förvånar mig inte om du får hatinlägg så fort du visar nyllet, med tanke på hur otrevlig du verkar vilja vara mot andra när du skriver anonymt på forumet. Annan oroande sak är hur du och några till, verkar åsiktregistrera användare och snacka om vad dom har skrivit inne på andra delar här i forumet? (verkar dock inte vara sant det du sa den här gången. Men den paranoia ni besitter kanske ni ska gå till psykolog och ta itu med?) 
    Hej Karl Alexander, gonatt på dig med.
  • Anonym (N)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 10:30:14 följande:

Tittade in i denna tråd av någon anledning. 
    Tänkte att sjutton jag postar också!
    Jag har inte velat dejta på ett år nu efter att jag gått upp i vikt. Gillar inte min kropp med de extra kilona. Men det var kul att se att även mulliga kvinnor fick komplimanger i tråden. 
    Om jag går ner bara 2 kilo iaf så vågar jag nog börja dejta igen. Känner inte att jag vill visa mig naken för en man som jag ser ut just nu. 

Tycker du har en väldigt attraktiv kropp och jag skulle inte tveka att vilja dejta dig. Sluta noja och börja dejta!
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon