• Jhannis

Allt för Sverige

Någon annan som kommer att följa "ALLT FÖR SVERIGE" .....Älskar detta program . Har precis sett första programmet..

• Svar på tråden Allt för Sverige
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-20 20:42:20 följande:
    Står i tidningar och har varit på nyheterna att man inte får bära blågula kläder när när man ska på fotboll och andra större arrangemang....
    Stod det verkligen det, dom senaste matcherna har dom varit klädda i blågula färger

Var står det att man inte får flagga
  • Jhannis
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-11-20 20:38:30 följande:
    Jag firar, vi har ett rejält och stort firande i min stad .
    Har bott tidigare i Östergötland och där firades inte nationaldagen.  Så jag har ingen koll vart det firas . Jag firade när jag var liten och när mina barn var små, men sen har det bra försvunnit
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-20 20:44:13 följande:
    Stod det verkligen det, dom senaste matcherna har dom varit klädda i blågula färger

Har pratats om det massor efter det som hände i om det var Bryssel eller vart det var för 2-3 veckor sen
  • TvillingmammaVästgöte
    Nandez skrev 2023-11-20 20:44:13 följande:

Inte utomlands, då kan man ju bli ett terroristmål, som de svenskasupportrarna i Bryssel . Sverige är fortfarande ett priomål för islamska terrorister. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-20 20:45:46 följande:

Inte helt lätt tävling

Nej inte med så många kunga tavlor 
  • Nandez
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-11-20 20:48:51 följande:
    Inte utomlands, då kan man ju bli ett terroristmål, som de svenskasupportrarna i Bryssel . Sverige är fortfarande ett priomål för islamska terrorister. 
    Dom hade blågula tröjor nyligen
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-20 20:48:54 följande:
    Nej inte med så många kunga tavlor 
    Nej, verkligen inte
Svar på tråden Allt för Sverige