Inlägg från: Anonym (AA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AA)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Anonym (Inte_alltid_samma) skrev 2023-10-18 07:06:04 följande:
    Mitt liv börjar gudskelov ordna upp sig på flera plan nu. Men under tiden kommer jag att behöva forum att skviva av mig på och ventilera mig på. Att skriva och få respons, oavsett om den är negativ eller positiv, håller min hjärna sysselsatt och "upptagen" med något och det i sig är en trigger för mig att fortsätta på min inslagna väg. Men när jag känner mig redo, kommer jag inte att skriva här mer.
    Tycker du kan stanna kvar här. Du verkar trevlig och är en frisk fläkt. 
  • Anonym (AA)
    Anonym (märkligt) skrev 2023-10-22 22:05:07 följande:
    Du menar att ifrågasätta vad hon baserar sitt påstående om kvinnohat på är detsamma som ett påhopp?

Ja man börjar ju förstå varför vissa känner sig ständigt påhoppade. De verkar ju ha väldigt lätt för at dra på sig offerkoftan och känna sig kränkta så fort deras påstående ifrågasätts, men själva kan de såklart ifrågasätta andra lite som de villDrömmer
    All heder åt dig som orkar. Det är såhär varenda diskussion till slut hamnar. Sakta men säkert drar dessa skribenter ner nivån till under sandlådenivå. De själva får aldrig ifrågasättas men att anklaga andra går utmärkt. FL har blivit fruktansvärt trist och förutsägbart och att diskutera här numera är helt meningslöst.  
Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?