Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
Är det inte så att några människor startar ett otal trådar dom alltid går ut på samma sak. Spelar ingen roll vilket nick h*n använder det skiner igenom rätt kvickt.
De som aldrig kan se över sin egen lilla horisont. Är totalt oförändringsbenägen. Kan inte ens reflektera över din ståndpunkt eller tyckande. Vill inte komma tillrätta med sina bekymmer. Det generaliserande och nedlåtande tyckandet kommer aldrig att förändras. Totalt cementerad . Vad beror det på? Rädsla af. Klöser sig fast. Till viss del förståeligt då det krävs väldigt mycket arbete med sig själv vilket h*n inte är beredd att göra och har inget mål med förändringen. Kan inget annat. Bara älta samma samma saker. Djupt tragiskt.
Sådana finns det ett otal av på FL. Lika så evighetsfrågorna om att min partner inte vill/vill ha lika mycket/lite sex som jag. Ska jag vara otrogen? Samt frågan sedan stenåldern om kukstorlek. Jävulskt tröttsamt.
Men det finns många bra trådar också. Inte tu tal om det. Vettiga härliga människor som bjuder på sig själva och din kunskap utan att dänga någon i huvudet.
På FB följer jag bara krimtrådar. Någon enstaka gång kändisskvaller.