Anonym (tyvärr finns det återkommande som gör så.) skrev 2023-10-14 10:09:58 följande:
Men jag upplever tyvärr inte dig som en ödmjuk person när du klagar och förlöjligar och nedvärderar kvinnor i alla trådar, du vill att kvinnor ska vara det men jag som sagt upplever inte att du är det själv, du begär mer av andra än du själv är.
Jag och det är som sagt min åsikt att du är ute efter att trycka ner kvinnor och du ofta påminner om en mobbare.
Förstår att du inte håller med mig men tyvärr är det så jag upplever det, du tänker inte på att du själv har beteende du inte vill att andra ska ha.
Det är faktiskt väldigt tråkigt och jag skulle önska att även du tänker på hur du uttrycker dig när du hoppar på kvinnor hela tiden.
Man får läsa varje gång man går in här på FL hur elaka kvinnor är och hur dom är som jag inte alls känner igen.
Det blir påfrestande att varje dag få läsa hur hemska kvinnor är, det är ju inte upplyftande utan faktiskt ganska så tärande.
Jag upplever det som ett påhopp fast jag inte gjort dig något och att du dömer kvinnor hela tiden.
Det är faktiskt mobbing mot grupp.
Du känner dig påhoppad när kvinnor skriver om män, vad skulle vara annorlunda när du hoppar på kvinnor fast det flesta inte gjort dig något.
Det blir ett kvinnoförakt till slut ibland när du skriver.
Men som sagt det är så jag upplever dig när du skriver i trådar eller startar dom.
Jag kan bra utgå ifrån mig själv och jag skulle säga till hur jag upplevde en mobbare och tyvärr är det så jag ser dig.
Du vill gärna att kvinnor ska känna så som hämnd mot kvinnor, det skriver du ju själv, är det bra tycker du?
känna sig hämndlysten mot kvinnor och därför bete sig som man vill?
Fast jag börjar mer och mer undra vad som är hönan och ägget i det här. Jag har ju själv sett i flera års tid att vissa kvinnor här på forumet kan vara väldigt elaka och nedlåtande mot vissa män. Det kanske inte då borde vara så förvånande eller chockerande om de män som känner sig mest spottade på till sist ger igen med samma mynt.
Det räcker med att en man skriver något som inte faller dessa kvinnor i smaken för att ha ska bli påhoppad, ibland ganska grovt. Men när man påtalar detta så är alla förstås oskyldiga. "Så har jag aldrig sagt/ skrivit", brukar vara försvaret, eller så menar de att man "missförstått" eller "fultolkat".