Inlägg från: Anonym (DTJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DTJ)

när man får matchningar med tjejer

Anonym (Igen!) skrev 2023-10-15 10:34:34 följande:
    Ja men självklart kan du klaga på att tjejer inte skriver, men frågan är ju vad det leder till?
    Vad är meningen med att klaga om inget kommer att hända?
    Du klagar på att kvinnor inte skriver, visst kan du fortsätta klaga men till vilken nytta?  om ingen ändå inte skriver.
    För att förbättra dina chanser får du tips om att ändra din profil eller skriva själv.
    Du vill inte skriva själv, fine det behöver du inte, du behöver inte förbättra din profil heller men det var ett förslag inget måste bara en idé för att förbättra.

Men var syftet bara att klaga på att tjejer inte skriver men inte vilja öka sina chanser? vill du bara fortsätta att sitta och vänta på kvinnor som skriver som det visat sig inte göra? 
    Vill du bara fortsätta på samma vis? där inget händer?
    Vad är du efter? ingen chans till förbättring utan bara fortsätta som tidigare och inte få några svar och sen bara gnälla på att inget händer eller vad? 
    det känns bra att få klaga lite, det gör ju tjejer också, har du inte sett att tjejer klagar på killar och att tjejer har svårt med dejting?
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 10:31:06 följande:
    Precis, det är sjukt avtändande. 
    det är sexigt och upphetsande med tjejer som gnäller, och vi vet alla vem som får mest sympati när det är svårt med dejting, inte lätt att vara tjej
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Igen!) skrev 2023-10-15 10:55:14 följande:
    Så din mening med tråden var inte att skriva och beklaga sig över att ingen skrev 
    jo
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 11:02:07 följande:
    Jag tror inte att det finns en enda man som tycker att det är upphetsande med gnälliga kvinnor. 
    det tror inte jag heller
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 11:06:58 följande:
    Men du tycker att kvinnor ska finna dig attraktiv? Vad är du bra på förutom att gnälla? Vilka är dina bedrifter i livet? 
    vet inte, men jag vet att tjejer får mer sympati om de gnäller
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Igen!) skrev 2023-10-15 11:10:52 följande:
    varför kortade du av min mening och inte besvarade det jag frågade.
    Ett jo svarade inte på min fråga.
    jo
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 11:17:25 följande:
    Det beror snarare på VAD man gnäller om och HUR, inte vem man är. 

Tycker du att du beter dig normalt? 

Ditt gnäll tar alla rekord, du borde ringa Guinness World Records. Det är i alla fall en bedrift du kan lyckas med utan att behöva anstränga dig alls. Det låter väl som något för dig? 
    stämmer delvis, men man ser skillnader om tjejer och killar gnäller över samma saker, på samma sätt också
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 11:27:55 följande:
    För att besvara frågorna behöver draken erkänna saker som förklarar alla hans misslyckanden. Han vill inte se verkligheten och orsaken bakom sina misslyckanden. Därför är han inte kapabel att göra något åt sin situation. 

Gnället känns tryggt och gnället lägger orsaken till ts misslyckanden på andra. TS lossas altså att omgivningen styr hans liv medan han själv är ett stackars offer för omständigheterna. 
    ja, vissa saker är svåra att förstå och det känns bra att gnälla då
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 11:56:19 följande:
    Saker är inte alls svåra att förstå om man vågar öppna sina ögon. 
    ironiskt, med tanke på att det är just det jag gör, jag ser hur saker är
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Draken?) skrev 2023-10-15 11:59:05 följande:
    Vad är svårt att förstå? att du inte är intressant nog? så istället för att försöka ändra på det, så är det bättre att gnälla? Tror du gnället gör dig mer intressant?
    du är kvinna så du kan inte förstå hur det är för män
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 12:07:52 följande:
    Du har aldrig funderat på varför du inte ser kvinnor som människor och individer? Vi är inga onaturliga väsen med en kod att knäcka. 
    nej jag har alltid sett kvinnor som människor och individer, vet du varför kvinnor generaliserar om män?
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Igen!) skrev 2023-10-15 12:07:05 följande:
    Men varför vill du inte ändra ditt liv som du ju inte trivs med?
    Varför gör du inget för att försöka ändra på det, bara gnälla leder ju ingen som helst vart, inte får du mer kontakt med kvinnor för att du gnäller!
    jag skulle gärna träffa en snäll tjej, hoppas hon skriver
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Halo) skrev 2023-10-15 12:12:04 följande:
    Varför generaliserar du om kvinnor?
    det gör jag inte, jag säger bara hur det är
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Zeta) skrev 2023-10-15 12:11:50 följande:
    Och du är man och kan inte förstå hur det är för kvinnor. Eller förresten, det kan du ju, du är ju självutnämnd expert på hur kvinnor tycker, tänker och känner om allt möjligt och män och relationer i synnerhet. Lite hyckleri? Lite dubbelmoral? Aningen ja.
    jag har pratat med många tjejer och läst mycket vad tjejer skriver, så jag tycker jag har rätt bra koll
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-15 13:34:51 följande:

Kan bara tala för mig själv men svaret är att jag vill bli jagad. Skrev aldrig först oavsett hur intressant eller snygg mannen verkade vara.

ja, många tjejer vill känna sig brudiga, bli uppvaktade
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-15 15:15:37 följande:
    Vet inte vad brudiga betyder

känna sig uppvaktad brukar mest komma senare den uppvaktning jag uppskattar. Inte när det handlar om att skriva
    inte jag heller men tjejer har sagt det till mig, tror det betyder att de vill killen jagar efter dom
Svar på tråden när man får matchningar med tjejer