Inlägg från: Anonym (DTJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DTJ)

när man får matchningar med tjejer

Anonym (12345) skrev 2023-10-14 09:20:04 följande:

För att de har redan fått meddelanden från 786 andra killar, så en droppe i havet märks inte

det var många
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Igen!) skrev 2023-10-14 11:28:58 följande:
    Men dom har skrivit själva till andra killar eller så har killar skrivit till dom, kanske att du måste göra om din profil du har på nätet så att fler känner att dom vill skriva. 
    En del får ju många matchningar men sen väljer man ju ut vilka man ha kontakt med. Bara en matchning betyder ju inte att man tar kontakt.
    en del får ju många. 
    ja, de skriver nog med andra, lätt är det inte, man tror att om tjejer sveper höger så är de nyfikna på en, tydligen inte
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Björn) skrev 2023-10-14 11:43:28 följande:
    Tjejer gör så. De går inte runt och letar. De ser vem som vinner och väljer någon av de männen som kontaktar dem. Ibland kan de kontakta männen men oftast inte. Då slipper de att kännasig ratade.
    ja, de vill inte riskera att få nej
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (-) skrev 2023-10-14 12:09:24 följande:

Jag har blivit ratad så många gånger att jag tappat räkningen. Tidigare blev jag ledsen men nu låter jag det bara rinna av mig. Du vinner aldrig om du inte riskerar något. Men ingen garanti för att du vinner heller om du försöker.

samma här, också blivit ratad ofta, jag vet att det inte är garanti att man vinner när man försöker, jag har försökt många gånger
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Igen!) skrev 2023-10-14 12:05:42 följande:
    Men nu får du sluta, en del kvinnor skriver en del gör det inte.
    Du kan ju inte klaga på kvinnor som inte vill skriva först när du själv inte gör det.
    Andra ska alltså göra det du inte vågar?
    Du är ju precis som dom kvinnorna som inte heller vågar eller vill skriva först, hur menar du att du skiljer dig ifrån dom?
    Du klagar på kvinnor som inte skriver fast du inte gör det själv, hur tänkte du där?
    Du är ju som dom du klankar ner på eller hur?
    inte alls som dom, tjejer får mer mejl från killar, så om jag skriver så är jag bara en i mängden, att en tjej ens har gillat mina bilder är ett stort plus och man tror att tjejen kanske är nyfiken, så man hoppas på att hon skriver
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (Igen!) skrev 2023-10-14 12:35:51 följande:
    Men du förstår väl att det finns kvinnor som skriver och dom som inte gör det.
    Att du sen inte får svar är ju för att dom inte är intresserade, som jag skrev du kanske måste ändra din profil hur du beskriver dig så kanske kvinnor skriver.
    Eller menar du att dom ska skriva till dig även om dom inte är intresserade?
    Du ger kvinnor skulden för att dom inte skriver till dig när dom inte är intresserade.
    Även om det är kvinnor som inte vill skriva först och dom får män som skriver till sig, varför skulle dom då skriva till dig? 
    Du vill att dom ska skriva till dig trots att du inte vill skriva själv, antigen skriver dom till män som intresserar dom eller så skriver män till dom och då svarar dom de männen de är intresserade av, då finns det ju ingen orsak att skriva till någon som dom inte är intresserade av men då blir du förnärmad och tycker att dom skulle ha skrivit till dig varför?
    Om du skriver ja kanske eller kanske inte blir du en i mängden, det kan du ju inte veta men om du inte skriver och dom inte tycker att du verkar intressant efter att dom svajpat så blir det ju inget.
    Men du kan ju inte klaga på att kvinnor väljer andra män som dom finner intressantare, du vill ju heller inte ha kvinnor bara för att som du inte finner intressanta.
    DU lägger hela tiden skulden kollektivt på kvinnor för att du inte får till med kvinnor. 
    Du får ju tänka till om varför det är så, ändra profil och skriv saker som intresserar andra så kanske du får svar ifrån kvinnor.
    Som du gör nu har ju inte hjälpt och det hjälper ju inte heller att gnälla på kvinnor, det blir ju inte fler som skriver till dig då.
    Det är ju bara du själv som förlorar på det, ingen annan. 
    Tror du att fler kvinnor skriver för att du klagar på kvinnor?
    jag vill att tjejer som vill skriva skriver, och så vill jag att tjejer skriver trots att jag inte vill skriva först, det skulle kännas roligt att få den bekräftelsen, på samma sätt som tjejer tycker det är roligt att få den bekräftelsen när killar skriver
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (C) skrev 2023-10-14 14:23:28 följande:
    Om en tjej var intresserad av din profil är det sannolikt att hon skulle skriva. Att ingen skriver beror på att de ser något i din profil som väcker intresse. Du tror verkligen att kvinnor är intresserade av dig men inte skriver?
    ja, jag tror att en del inte vågar skriva
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (C) skrev 2023-10-14 15:41:13 följande:
    Tror du att de inte vågar skriva fast de egentligen är intresserade av dig? Really?
    ja, några kan nog vara det
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (C) skrev 2023-10-14 15:47:41 följande:
    Och vad exakt baserar du det på?
    många tjejer säger att de inte vågar, många är rädda att få nej, många tjejer tycker att killen ska skriva först
  • Anonym (DTJ)
    Anonym (C) skrev 2023-10-14 16:10:12 följande:
    Och vad baserar du på att någon av dessa skulle vara intresserad av dig?
    de svepte höger, och på andra sidor där man inte matchar så är det tjejer som varit inne på min sida flera ggr
Svar på tråden när man får matchningar med tjejer