Anonym (Igen!) skrev 2023-10-14 12:35:51 följande:
Men du förstår väl att det finns kvinnor som skriver och dom som inte gör det.
Att du sen inte får svar är ju för att dom inte är intresserade, som jag skrev du kanske måste ändra din profil hur du beskriver dig så kanske kvinnor skriver.
Eller menar du att dom ska skriva till dig även om dom inte är intresserade?
Du ger kvinnor skulden för att dom inte skriver till dig när dom inte är intresserade.
Även om det är kvinnor som inte vill skriva först och dom får män som skriver till sig, varför skulle dom då skriva till dig?
Du vill att dom ska skriva till dig trots att du inte vill skriva själv, antigen skriver dom till män som intresserar dom eller så skriver män till dom och då svarar dom de männen de är intresserade av, då finns det ju ingen orsak att skriva till någon som dom inte är intresserade av men då blir du förnärmad och tycker att dom skulle ha skrivit till dig varför?
Om du skriver ja kanske eller kanske inte blir du en i mängden, det kan du ju inte veta men om du inte skriver och dom inte tycker att du verkar intressant efter att dom svajpat så blir det ju inget.
Men du kan ju inte klaga på att kvinnor väljer andra män som dom finner intressantare, du vill ju heller inte ha kvinnor bara för att som du inte finner intressanta.
DU lägger hela tiden skulden kollektivt på kvinnor för att du inte får till med kvinnor.
Du får ju tänka till om varför det är så, ändra profil och skriv saker som intresserar andra så kanske du får svar ifrån kvinnor.
Som du gör nu har ju inte hjälpt och det hjälper ju inte heller att gnälla på kvinnor, det blir ju inte fler som skriver till dig då.
Det är ju bara du själv som förlorar på det, ingen annan.
Tror du att fler kvinnor skriver för att du klagar på kvinnor?
jag vill att tjejer som vill skriva skriver, och så vill jag att tjejer skriver trots att jag inte vill skriva först, det skulle kännas roligt att få den bekräftelsen, på samma sätt som tjejer tycker det är roligt att få den bekräftelsen när killar skriver