ÄL blödning, ingen mens, minus
Dagen närmar sig sitt slut och har fortfarande ingen mens. Har haft mensvärk men har fortfarande förhöjd temp.
Någon mer som kan tänka sig svara?
Dagen närmar sig sitt slut och har fortfarande ingen mens. Har haft mensvärk men har fortfarande förhöjd temp.
Någon mer som kan tänka sig svara?
Förresten, när vi ändå är inne på ämnet, hur är det att ha tre barn? Har man tid för alla osv?🙈
Handen på hjärtat, klarar man 3 barn med allt vad det innebär? (Missförstå mig rätt, Självklart löser sig allt och Självklart klarar man det, men hoppas du fattar)
Blödningen är ljus röd, och väldigt sparsam. Den har inte blivit mer riklig under dagen, tvärtom faktiskt.
Har endast bytt binda av hygieniska skäl, men skulle lungt kunnat klarat mig med samma under hela dagen.
Har fortfarande förhöjd temp, ingen mensvärk och ådrigt bröst.
Blir inte klok på kroppen.
Gud, precis efter jag skrev fick jag en sån otrolig värk, som en korsett kring rygg och mage från mitten av ryggen/magen ner till svanken/tjejmagen. Höll i sig typ 30-40 sek och sen var det över. Kändes precis som förlossningsvärk typ, fick så ont att jag mådde illa. (Självklart var det inte en förlossningsvärk😂). Men det blev typ som någon sammandragning, för jag satte mig på toaletten och det började droppa blod?😅
Har aldrig varit med om detta förut.