• Anonym (Mår illa)

    Hjärntvättning?

    Hon skickar videor på folk som sitter o babblar om hur det är att ha vissa diagnoser. 

    Förlåt men jag är så himla trött på dessa videor! Försöker hon hjärntvätta mig eller?? 

    Sen kommentarer som "såhär är det för mig varje dag" så här ont har jag varje gång jag rör mig" osv osv. 

    Allt handlar om diagnoserna o varför hon "är som hon är". 

    Låt oss se på oss båda en gång nu då. 

    Du har en familj bakom dig som älskar dig. Du har syskon som finns för dig. Du har ont efter lyft nom sjukvården, visst det förstår jag o har aldrig varit på ang det heller. 

    Du har för övrigt ett väldigt enkelt arbete. Fysiskt iallafall. (Enklare än vad det brukar vara inom vårdyrket). Du har arbetstider som fungerar för dig o du har inga måsten överhuvudtaget på din lediga tid. 

    Nu jag, jag har ingen familj. Jag har varit med om flertalet traumatiska händelser som har fått folk att ta sitt liv för inte ens 1/3:e del av vad jag har gått igenom. Jag jobbar hårt o skadat mig i arbete o ändå arbetar på. Jag har långa dagar 5 dagar i veckan minst. Jag har konstant smärta i höft o axel o nacke o problem med domningar o smärta när jag sover o sen vaknar. 

    Jag är ensam. Jag äter inga mediciner. Jag kämpar på. Vill ta mitt liv egentligen varje dag, men kämpar på för hundens skull. 

    Vid tjaffs så blir det extremt uppblåst över mindre bagateller ifrån din sida. När jag blir arg så har det gått för långt. 

    Ber jag om ursäkt för något så menar jag det. Jag skäms o jag försöker tillstå dig så du blir glad om jag hade fel. 

    När du ber om ursäkt. Spelar ingen roll vad du än säger för du fortsätter käfta emot o är rent ut sagt DRYG o visar inte på någon ånger förutom möjligtvis i en hundra dels sekund. Men därefter inte det minsta, tvärtom.. så ska det tjaffsas om minsta lilla bagatell 

    O allt detta skyller du på dina diagnoser. 

    Jag säger bara, Men NEJ! 

    Alla som har adhd är inte ens i närheten av att vara så dryg i sitt beteende som dig. Du försöker bara komma med undanflykter för ditt egoistiska beteende hela tiden!! Menar det, precis hela hela tiden! Finns alltid en orsak till varför du beter dig som du gjorde o det är alltid diagnoserna fel, ingen annans, inte ditt iallafall. Sen kan det ju alltid vara mitt fel med för att ha triggat igång en reaktion som du har sett någon annan på TikTok prata om hur den blir och satt en stämpel på diagnos = beteende i precis alla egoistiska narcissistiska scenarion du ens kan komma på. 

    Jag orkar inte med det här! 

    Du har ta mig fan ALLT! O Beter dig oförskämt. Du bor inte med mig för att du inte klarar se skorna stå innanför dörren ens! Utan du bor hellre hos dina föräldrar! 

    Du värde sätter inte mig för fem öre utan allt är bara problematiskt med "saker". 

    O säger jag detta rent ut ja då drar du o man hör inget ifrån dig på 1-2 veckor. Sen kommer du tillbaka glad som ingenting. 

    Medans själv har man kanske ringt 5 gånger o kanske du svarar 1 gång där du fortsätter sticka en med dolken i en. 

    O sen är helt borta med vinden. Kommer tillbaka o kräver sex. 

    Du verkar inte veta vad älskar är ens. För så fort det inte passar dig så kan du bara dra o du bryr dig inte ens, på riktigt ! 

    Jag vet inte vad jag ska göra längre. 

    Allt är på dina villkor o de ska anpassas efter beteende p ga de två diagnoser du har. Fast beteendet överskrider med råge hur en normal person med liknande stämplar beter sig. 

    Jag vill inte ha videos på konstiga människor som sitter o babblar i 20 min där de försvarar varför de får betee sig dåligt. Du är ju helt hjärntvättad! 

    Jag orkar inte mer. Men jag klarar inte detta själv heller. Fan!

    Sluta skicka videos, jag spyr snart över dom. Försök fokusera på att sluta vara så jävla egoistisk o bortskämd istället så hade vi kanske kunnat få det bra ihop! 

    Men du vill inte för det enda du vill göra är att finns ursäkter för att få vara D R Y G!

Svar på tråden Hjärntvättning?