Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Besluta abort

Känner igen mig? dock har jag varit lite glad vissa stunder och alla vet om detta o är i vecka 17? men funderar att ta bort de men alla kommer hata mig? men börjat må så dåligt psysiskt och blir värre o värre 

• Anonym (Ja)
    Anonym (Vetinte) skrev 2023-10-11 14:05:04 följande:
    Hur vet man om det kanske bara beror på hormonerna? För det kan ju mycket väl vara så och då är det ju hemskt sen efter man utfört en abort. Har du pratat med någon kurator?
    de är svårt, men känner att andra människor påverkar mitt mående dåligt. Börjat få panikångestattacker på jobbet så kan inte ens jobba eller handla längre. Vet inte om det är hormoner eller elaka människor eller trauma från förr som kommer upp till ytan nu. Sen väntar jag en pojke och ville hellre ha en flicka. Hur hemskt det än låter. Man ska vara glad och tacksam för det man får? hur mådde du innan? Tror du samtalsstöd kan få dig att orka och vilja fortsätta? Kanske är normala känslor.. får du stöd av omgivningen? Vilken vecka är du i? Illamående påverkar ju ens mående negativt. för mig är det bara psysiskt 
Svar på tråden Besluta abort