Inlägg från: Anonym (Hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp)

Stuga vems?

Jag lever ihop med en man som alltid vill ha övertaget .  Nu har han hittat ett hus där han vill bo mitt på landet o jag tycker inte det känns helt rätt. Kostar dessutom mycket. 

Som alltid när han inte får som han vill kommer hoten då flyttar jag själv o säljer vårt hus o vår stuga . 

Jag har varit f ledig mycket o jobbar halvtid medan mannen har eget företag o kunde lägga in en milj i stugan o vill nu sälja o att jag skriver under så han får allt den säljs för . Jag hade 2st sommar då han inte va hemma något när han byggde o miljonen han la in hade han inte tjänat om jag inte tag allt hemma o han tom sov på jobbet. Han har kontaktat en jurist o vill att jag följer med till huset men om jag inte gör det så ska han sälja stugan o ta allt. O visst är det hans pengar . Var är rätt o fel? Jag är i

• Svar på tråden Stuga vems?
  • Anonym (Hjälp)

Jag är inte en person som roffar åt mig men han sa tidigt när företaget började gå bra att jag ska se dig i en tvåa en dag o ha ett flott hus. Jag är konstant rädd över hur jag ska klara mig o nu har han kontaktat en jurist. Vi står båda på stugan men han har lagt in mycket o jg badrum grund mm. Han säger att han skrivit till juristen att jag lovat att lägga in pengar men inte lag den summan. Nu när jag inte vill bo på landet ska köpa det själv. Jag känner inte igen mig själv jag är inte girig men så rädd att de en dag blir som han sa

Svar på tråden Stuga vems?