Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
Och nej, analsex är inget man ska behöva "ställa upp" på om man inte vill. Män som kräver detta är bara puckade och definitivt inga relationsmaterial.
Samma med oralt.
Det finns inga måsten i sexualiteten, inte heller något normalt. Allt handlar om att utveckla sin egen sexualitet tillsammans med sin partner. För att detta ska fungera på bästa sätt krävs en katalysator, nämligen passionen för partnern.
Jag kan undra varför du är i tråden egentligen. Vart ju ett tag sedan du citerade mig, och man kan med förvåning se att du fortfarande är här och härjar. När TS uttryckligen bett om att få höra ifrån dom som delar hennes känsla inför oralsex. För länge sedan.
Jag vill INTE ha oralsex själv. Så exakt vad är det du tror att jag skulle få problem med att få här? Att killen inte skulle intressera sig för sex med mig, pga att jag varken vill ge eller ta emot oralsex? Om så är fallet att någon skulle försöka köra med utpressning, tjura, hinta och tjata att om jag inte får datten, så gör vi inte ditten så kan jag tala om att snubben åker ut på röven i snön snabbare än han hinner säga god jul. Får gärna vara -27 ute, kan han frysa snorren av sig.
Det finns så mycket annat man kan göra än just oralsex ändå, så att göra det till en fixering vore helt onödigt.
Användaren Johanna är nog mer än en person som bara gillar att ha lite oralsex. Personen, man eller kvinna har sen tidigare start försökt övertyga hur fantastiskt det är att suga och att alla borde älska det.