Inlägg från: Anonym (Johanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johanna)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Anonym (B) skrev 2023-10-11 13:09:34 följande:
    undrar vem som har ömma tår här, varför har du behov av att försöka få mig att känna mig tråkig och skriva löjliga inlägg om kuksugning som jag har noll intresse av.  
    Jag gläds med dig att ni är så nöjda med ert sexliv.

Stort grattis och lycka till vidare nu Solig
  • Anonym (Johanna)
    Nicke989 skrev 2023-11-29 11:00:23 följande:

Jag misstänker att det inte är så skönt att suga kuk. Alldeles nyss provade jag att stoppa en oskalad banan i munnen. Det var jobbigt att gapa så stort som krävdes för att få in bananen cirka fem centimeter. Den bananen hade en omkrets på 11,5 cm. En kuk som är klart grövre än så skulle vara direkt obehagligt att stoppa in i munnen.

Det är så GOTT att suga kuk!
  • Anonym (Johanna)
    Man 78 skrev 2023-11-29 11:18:47 följande:
    Kuken eller sperman eller båda?
    Båda absolut - det är ett skönt komfortpaket där allt ingår 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (B) skrev 2023-12-01 12:29:42 följande:
    Kan tänka mig det. Stämmer nog bra. 
    Inget "problem" direkt kring något så gott Drömmer
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-01 13:04:51 följande:
    Det är ju inget problem för dem som gör det och gillar och njuter av det. Tvärtom, det är en fantastisk möjlighet. "Problemet" är för dem som inte vill eller har en partner som inte vill, att det ses som något udda och konstigt att inte suga/bli sugen. Att det är så vanligt förstärker liksom "bristen" av att vara utan. 
    Tja, man gör ju sina val här i livet 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-01 13:47:55 följande:
    Eller så har ens partner gjort val som man får leva med.
    Eller så har partners ex gjort val som påverkat partnern så att man får vara utan...
    Just det.  eller, eller, eller, eller 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Samma) skrev 2023-12-01 14:14:47 följande:

Nej jag gillar det inte. Har alltid tyckt det varit svinäckligt med satsen tillexempel, blir ett ångestladdat problem som liksom måste lösas. Även om killen är ren och nyligen duschat så har det alltid skavt. Men man har gjort det ändå, pga förväntat och s.k normalt. Tack och lov som lite mer mogen vuxen har man vågat säga blankt nej, istället för att göra sånt man inte är bekväm med. 

Ogillar att ta emot oralsex också. Så är ingen hycklare i det avseendet. 

Nä ärligt talat så förstår jag inte varför man ska ner med ansiktet i skrevet. Det finns inget sexigt eller upphetsande med det. 

Som i alla relationer finns 'ge' och 'få'

Om du inte ger kommer du troligen inte heller att få.

Kanske inget problem för dig, med din inställning till oralsex. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-04 10:12:59 följande:
    Fullt med bakterier i munnen också (nej, de försvinner inte bara för att man tar munskölj) och därför ser jag inte det positiva i akten mun på kön. 

Både män och kvinnor har händer och jag tror att handen är starkare och bra mycket mer funktionell än en mun eller tunga i avseendet könskontakt. 

Tragiskt att många idag är så porrskadade utan att ens reflektera över det. Tror aldrig att jag skulle kommit på tanken att använda mun på kön om jag inte redan kände till denna akt från porrfilmer. 
    Jag säger 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'

Mycket trevligare! Solig
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-04 10:54:57 följande:
    Skulle jag aldrig säga själv då porr för mig inte känns särskilt trevligt ur någon aspekt. Tvärtom så är porrskådisar ofta psykiskt skadade personer som förnedrar sig själva framför en kamera utan att bry sig om konsekvenserna. Både skadade och dumma på så vis.

Plus att vanlig porr oftast är anpassat till det manliga ögat och inte tar särskilt mycket hänsyn till kvinnans behov.
    Ojämställt och exploaterande är porrens värld i ett nötskal. 
    Oj så jobbigt du verkar ha det 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-04 12:33:46 följande:
    Återstår att se om analsex blir det nya oralsex, alltså att börjar anses som självklart att det är en del av repertoaren
    Vore ju både logiskt och skönt för de många som provar och upptäcker något nytt härligt! Tungan ute
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat