Flickvän sen 10 år otrogen.
Tyra myra skrev 2023-10-23 10:28:05 följande:
Du påstår att jag argumenterar för att TS ska sabba sitt liv. Men du talar inte om HUR vad jag skriver skulle sabba dennes liv. Du besvarar inte heller mina frågor. Därför kan jag inte anta annat än att du gör antaganden, eftersom det finns någon/några här på FL som fått på hjärnan att jag skulle propagera för otrohet. Något som är helt felaktigt.
Jag förkastar självklart otrohet, det hör inte hemma i en relation. Men jag ser inte på de som varit otrogna som om de är onda människor.
Detta har retat upp en och annan. Jag respekterar alla människor även de som inte kan skilja på sak och person.
Fundera över hur vad jag skrivit skulle sabba TS liv. Att flickvännen får hjälp med sitt alkohol/drog problem saboterar väl inte TS liv. Om TS väljer att stanna eller avsluta med flickvännen på grund av otroheten är ett val hen måste göra utifrån sin verklighet
Tycker du det ser ut som att TS mår bra av det hon gör? Inte så mycket va?
Men du propagerar ändå för att hans ska vara kvar i en relation med henne för att "hjälpa henne" men menar ändå att det inte alls är att sabba sitt liv?