BIM november
Vågar man lita på detta?? Jag kommer fortsätta testa tills jag är förbi BIM eftersom jag inte kan fatta det
Vågar man lita på detta?? Jag kommer fortsätta testa tills jag är förbi BIM eftersom jag inte kan fatta det
Tycker de är svaga?. har kräkts i snart två veckor så misstänkte något lurt! men borde de inte vara starkare? Ägglossning omkring den 23/10
//
Fick inte gravid. Har ett digitalt till som jag ska ta på söndag morgon bara UTIFALL jag mot alla odds skulle vara gravid och kan visa testet på farsdag, men men, hoppet lämnade iaf
Hoppas ok att jag hoppar in här med min fråga. Är på äl+10 och fick denna skugga?/streck?el synvilla? på mitt test inom 3 minuter. Ska jag släppa det och gå vidare?
grattis till era pluss och lycka till ni som inte nått BIM ännu
Här är dagens (nedre)
Det känns som äl+ 10 då tempen ändå ökar. Jag hade väldigt liknande tempökning den här cykeln, väldigt långsam progesteronökning. Lägger in bild så du kan jämföra.
annars kan det ju vara så att kroppen försökt ägglossa men att ägget inte släppte före cd 12-13☺️
här är min graf. NC tyckte jag hade ägglossning cd 26, men jag är bombsäker att det var cd 23😊 dessutom dippade ju min temp men plussade ändå där mitt i tempdippen som synes❤️ lycka till Oavsett vilken dag du ägglossat!
ÄL+10
vettisjutton, men kan väl hoppas 🙏🏼
vad ser ni?
ska dock ha min mens på måndag 20/11
inbillar jag mig? Ingen är redigerad men fotad under olika ljus
//
Förstår hur du känner. Väntan är olidlig 😣 Såhär ser min kurva ut? tempen stack iväg imorse men det kan ju bero på vad som helst. Har absolut inga symtom :( Håller tummarna för oss ❤️
din ser ju bra ut iom din höga topp känns det som, min känns ju bara samma hela tiden och sen lägre idag?.🥹 har typ gett upp denna cykel utan att egentligen ha något att gå på för förstår inte 😭
Är det så? har tyckt tidigare innan vi började försöka skaffa barn att jag hade så bra koll på min cykel och tempkurva men då fokuserade man ju bara på när de var röda och gröna dagar och när mensen skulle komma, Nu när man skall analyser vad som är bra och inte om det tyder på graviditet eller inte så tappar jag det och förstår ingenting så blir så frustrerad :(
Var det du som trodde att jag hade ÄL CD 10? Jag utgår fortfarande från att de var CD13 och tänker testa mig på torsdag <3 Men tänker att sålänge mensen inte kommer innan det finns ett litet hopp, men känner mig orolig <3 hade du kunna visa din kurva igen nu när du plussade? hittar inte de <3
Jag är så nojig efter missfallet men tycker ni detta ser bra ut för att vara äl + 11? Eller är det för svagt? Är taget nu vid 18
Hej, hur gör ni andra som väntar på Bim när det gäller alkohol? Tar ni nåt glas eller kör ni helt alkoholfritt? Är så kluven i frågan. har bim nästa helg och ska på middag i helgen och jag vet inte om jag borde dricka 😅
Wow wow wow!!! Ni är alldeles för många att citera och tagga, mina lyckoönskningar går till er alla❤️❤️ november har varit en glad månad för många ❤️