BIM november
Tog nyss en Ipren och fick höra sen man inte får ta det om man försöker bli gravid. Tror ni en är någon fara 😅😅😅
Tog nyss en Ipren och fick höra sen man inte får ta det om man försöker bli gravid. Tror ni en är någon fara 😅😅😅
Ni hade rätt, idag flyttade NC min ÄL från igår CD 15 till i fredags CD 13, det förklarar min förrvirring med kurvan lite, gud vad ni är duktiga!!! :D
Äl + 4 och tiden kryyyyper fram. Hur gör ni för att få tiden gå snabbare?
Förövrigt inatt, så vaknade jag av en otrolig kramp i nedre ryggen, typ på ena sidan, som stack framförallt och drog lite så jag fick ställa mig upp men hjälpte inte men gav sig inom typ 1 minut, som en kramp.
om jag hade ÄL CD10 så är jag på ÄL +6 idag, kan de vara något tecken Av något slag? Har någon annan upplevt något liknande? Har också ont i brösten med det hade jag förra månaden också
Och nu har man börjat inbilla sig symtom.. bara äl + 5 så VET ju det är för tidigt men ändå känner man så mycket "symtom"
VISSSST!! Blir tokig!
om det är som ?tjatalagom?misstänker så är jag på ÄL+6 idag? känner massa jäkla hjärnspöken😅
Det känns som äl+ 10 då tempen ändå ökar. Jag hade väldigt liknande tempökning den här cykeln, väldigt långsam progesteronökning. Lägger in bild så du kan jämföra.
annars kan det ju vara så att kroppen försökt ägglossa men att ägget inte släppte före cd 12-13☺️
här är min graf. NC tyckte jag hade ägglossning cd 26, men jag är bombsäker att det var cd 23😊 dessutom dippade ju min temp men plussade ändå där mitt i tempdippen som synes❤️ lycka till Oavsett vilken dag du ägglossat!