BIM november
Tjatalagom (kan inte citera)
Okej, får hoppas på det. Så här ser min temp ut just nu😊
Tjatalagom (kan inte citera)
Okej, får hoppas på det. Så här ser min temp ut just nu😊
Är det rimligt att köpa ett testa tidigt och prova ikväll efter att jag hållt mig några timmar?🙈 kommer aldrig i livet kunna hålla mig till lördag, ja inte ens till imorn för att se tempen dimpa i marken.
har nu bokat tid till akupunktör och naprapat som kan hjälpa kroppen i balans och kanske hjälpa med lite örter och vitaminer. Har också bokat tid till gynekolog men det är först i mitten på december...
Bim idag och min temp gick upp något istället för ner.. 😦
Någon här som tagit ut hormonspiral?
Min BM sa när hon tog ut den att det kanske kommer bli nån droppa bruntblod i trosan samma dag men annars blödde jag ingenting mer.
Nu igår (3 dagar senare) så hade jag mensvärk hela dagen, och när jag torka mig vart det blod på pappret. Idag har inget mer blod kommit men mensvärken finns svagt kvar.
Är det normalt efter man tagit ut spiral? 🙂 trodde först det var mensen som redan kom! Men verkar ju inte va det?
tack❤️❤️ hoppas på samma lycka för er!
det andra försöket, men förra månaden så tror jag inte vi prickade äl helt.
jag är så tacksam att det tog sig, en stor lättnad att veta att vi båda är fertila oavsett hur detta nu slutar. men har också dåligt samvete att det gått så snabbt för oss medan andra försökt så länge utan resultat😔❤️