BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Blir så berörd av era starka berättelser och beklagar verkligen, kan inte med ord förstå det ni gått/går igenom❤️
min uppdatering är att symptomen kvarstår med molandevärk i ca 1v, huvudvärk, ont i ländrygg, ömma bröst, och upplever vattniga/rikliga flytningar, har inte heller kunna göra nummer två på någon dag otroligt trög i magen? imorgon på BIM-1 skall jag testa mig! Kan inte annat än att hoppas men vågar inte heller riktigt tro❤️
Nattade barnen nyss, och för kanske 15 minuter sedan så fick jag såååå otroligt ont. Tjejmagen och ländryggen "brände" och hade sån stark molvärk att det skulle kunna jämföras med förvärkar.
Det höll i sig kanske 2-3 minuter och sen var det som bortblåst. Försökte känna efter och tror det kändes mest på vänster sida? Osäker, men ska iaf kissa och ta kvällens test nu!
hoppar lite försiktigt in här! vi har tänkt att blir de så blir de men den här månaden är jag plötsligt såå bebissugen så hoppas lite 😁 ägglossning tror jag var förre helgen
Antar att Äl är slut nu? Tog ett till test (i samma urin) för att se om det blev skillnad men blev exakt samma?
Antar att Äl är slut nu? Tog ett till test (i samma urin) för att se om det blev skillnad men blev exakt samma?
Hur har det gått sommar2019juni?😃
Jag hade en dipp i min temp imorse 🥺 hade samma förra månaden på äl+6 också (är troligtvis på äl+6 idag), och därefter steg tempen två dagar före den sjönk före mensen. Så på ett sätt är jag inte så orolig bara tempen börjar öka igen, samtidigt som det inte är så skoj att det följer samma mönster som förra månaden 😒
Igår på kvällen fick jag en strålande värk ner mot blygdbenet när vi skulle sova, tog inte så ont utan mest obehagligt. Lite som man kan få vid mens. Idag på morgonen har jag lite molvärk på höger sida i tjejmagen, samma sida jag hade ont i vid äl. Hade loggat kramper vid äl+5 förra cykeln så det kanske kan va något med att ägget rör sig?