Parkblomman1 skrev 2023-11-22 09:45:28 följande:
Klart att det känns ledsamt, och det är helt okej att vara ledsen och besviken.
som jag skrev lite högre upp så försöker jag tänka på ödet. Att den här månaden var det helt enkelt inte meningen, men en dag kommer det att vara er tur ❤️
hur länge har ni försökt?
är det första barnet?
se även gärna mitt inlägg högre upp gällande vitaminer och spänningar i kroppen. när jag började med vitaminer och förstod vad mycket av mina spänningar berodde på så har jag lyckats bli gravid två gånger. Ena slutade i missfall och den andra är nu pågående, dock fortfarande väldigt tidigt.
och jag vet inte om ovan är förklaringen till att det har gått nu men inte tidigare men jag vill ändå tro att det är en stor faktor i det hela.
håller tummarna att det är er tur snart ❤️
7e försöket med första barnet.. Jag tar redan Thorne prenatal, magnesium, d-vitamin och omega 3 och har gjort det sen innan vi började försöka för optimera. Är normalviktig och lagom aktiv. Normal cykel. Tempar. Har sex varannan dag kring ägglossningen och kör även ÄL-test. Vi har också redan utretts (och gjort äggledarspolning) och allt såg bra ut, både hos mig och mannen. Känns lite frustrerande att det trots det inte går. Men vi får hålla tummarna på ett julmirakel istället ❤️🤞🏼