BIM november
Håller tummarna!
NC flyttade ju fram min mens till 30/10? vill ni att jag byter grupp till BIM oktober 🥹
ovissheten är ju lite jobbig känner jag och har en så dålig känsla nu när jag inte vet om äl blev av eller inte. Man ska ju inte stressa upp sig men känner mig lite nere när min man också blev så taggad över att min kropp kommit igång så snabbt efter pillren.
om det inte tar sig denna månad, vilket jag inte heller tror att det gör, så tror jag att vi försöker ha lite paus. När jag högst troligt har äl nästa månad är min man bortrest hela veckan och därefter har jag troligtivs äl kring jul, då bor vi hos bekanta så då blir det svårt att få till något.
blä, nu ventilerade jag verkligen av mig 😬😂
Nu är tempen på uppgång men det går låååångsamt. Vad kan det bero på?🥺 hoppas den fortsätter stiga 🙏🏼
Ligger i sängen och funderar om jag ska åka och köpa något roligt test, har bara CB digitala m veckoindikator.
min kropp känns så annorlunda, BIM-4 idag, fortfarande molvärk och huvudvärk samt ömma bröst sedan BIM-7. Igår kände jag hur det stack på vänster suga långt ner i magen och upplevde vad jag tror halsbränna så fick lägga mig högre upp på kudde?
Åhh när ska jag testa vad hade ni gjort? ❤️
Ligger i sängen och funderar om jag ska åka och köpa något roligt test, har bara CB digitala m veckoindikator.
min kropp känns så annorlunda, BIM-4 idag, fortfarande molvärk och huvudvärk samt ömma bröst sedan BIM-7. Igår kände jag hur det stack på vänster suga långt ner i magen och upplevde vad jag tror halsbränna så fick lägga mig högre upp på kudde?
Åhh när ska jag testa vad hade ni gjort? ❤️