Bär skrev 2023-10-27 15:39:58 följande:
Jag beklagar så himla mycket, jag vet precis hur det känns. Fick ju missfall ungefär i samma vecka som dig.. Det är bland det värsta jag har varit med om, nu efter 5 månader sörjer jag fortfarande och det gör ont att tänka på det..
Min ägglossning kom igång efter 3 veckor. Men har tyvärr inga positiva nyheter härifrån, för vi är inne på försök 6 efter missfallet och jag känner mig så stressad och vill bara bli gravid igen 😭
Bär skrev 2023-10-27 15:42:54 följande:
Åh känner igen mig så väl.. ❤️
Åh jag beklagar till er också, det är inget man skulle önska på sin värsta fiende. Har fått missfall förut, första dottern hade en tvilling o mellan 1 o 2a barnet fick vi missfall men det var liksom i vecka 7 o även om det gjorde ont så kändes det så himla annorlunda.
vet inte hur det var för er men vi fick in fostret till oss innan vi gick hem o att behöva lämna hen där o åka hem tomhänt var så jävla smärtsamt.
min bästa vän är beräknad 2 veckor före vårt bf och en annan vän som ska få en månad innan och sen två andra vid jul o jag skulle ju också ha min bebis då, men nu då. Jah är så glad för deras skull men kommer ju gå sönder på nytt varje gång jag ser de bebisar som skulle varit min bebis barndomsvänner.