Anonym (2a försöket efter missfall) skrev 2023-11-21 10:13:36 följande:
Jag fick ett svagt svagt streck på "RFSU testa ofta" först bim +3 så än är inte hoppet ute ❤️
Står att man kan göra testet på eller efter den uteblivna menstruationens första dag, eftersom det inte är några testa tidigt tester.
Håller tummarna !
Parkblomman1 skrev 2023-11-21 10:13:44 följande:
De testerna kör jag också på och dessa ska man egentligen ta samma dag som utebliven mens. De mäter när det finns 25 i urinet. De känsligare mäter generellt från 10. Jag gillar däremot de vanliga röda från RFSU då jag fått svaga streck på dom innan ett positivt på digitala tidiga.
bifogad bild är 7 dagar innan bim. Jag tyckte mig se ett svagt svagt streck när jag vred och vände i 100 år. Sambon tyckte att jag var galen?. Jag förstår honom?
försök att hålla hoppet uppe. Jag vet att det suger och att det är en riktig berg- och dalbana känslomässigt.
vi har försökt i drygt ett år och nu har det gett resultat. Men vägen hit är varit otroligt tuff. Vissa dagar suger och vissa dagar har jag haft möjligheten att tänka att allting händer av en anledning. Och att det helt enkelt inte har varit meningen tidigare. så försök att hålla hoppet uppe ❤️
//
Men hallå nu triggar ni ju upp mitt hopp igen! Känslomässig berg- och dalbana minst sagt! Jag har bara ett test kvar nu.