BIM november
hoppar lite försiktigt in här! vi har tänkt att blir de så blir de men den här månaden är jag plötsligt såå bebissugen så hoppas lite 😁 ägglossning tror jag var förre helgen
hoppar lite försiktigt in här! vi har tänkt att blir de så blir de men den här månaden är jag plötsligt såå bebissugen så hoppas lite 😁 ägglossning tror jag var förre helgen
Jag mår Inge vidare! ägglossning 22/10 och mår sen i måndags väldigt illa, kräks minst en gång om dagen 😩
Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!!
Jag mår så illa men testade negativt, högre Temp än dock .
ägglossning 22/10. har beställt nya tester så tänkte testa i morgon
Tycker de är svaga?. har kräkts i snart två veckor så misstänkte något lurt! men borde de inte vara starkare? Ägglossning omkring den 23/10
Låg inne med trean så oroar mig lite för att de ska bli samma resa igen om detta nu går vägen?
ska testa i morgon bitti igen får vi se!
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
1/11 - SaMoE, 1a barnet, 3:e försöket.
2/11 - MissIsLiia, 4:e barnet, 8:e försöket.
2/11 - Bär, 3e barnet, 6:e försöket efter MF.
2/11 - Hund12345, 5:e barnet, 3:e försöket
3/11 - bez, 2a barnet, 1a försöket.
Fan? ångesten när mensvärken börjar komma. Känns så jävla trist att min cykel går som en jävla klocka men ändå har jag så svårt att bli gravid.
Sen är det så galet att jag alltid tänker i termer av att det är jag och min kropp som misslyckas när vår infertilitetsutredning visade mer mot att det är killen som kan vara ?problemet?. Men han är inte den som hoppas och ?misslyckas? varje månad?..
Stort kram till dig!!
vi har också kämpat där, ett barn genom ivf och 100 000 i syskonförsök innan vi gav upp och accepterade tanken på ett barn. nu är jag gravid tredje gången spontant efter det
Nu vågar jag tro på det 😭❤️