• Lisen22

Vad Vill han?

Hej! 

ska berätta en annorlunda historia. 

för fyra år sedan jobb jag inom hemsjukvård i Stockholm.. Jag brukade då besöka en lunch restaurang i bland och där arbetade en man som jag tyckte såg bra ut. Jag letade då upp ho på Instagram och började skriva till honom och frågade om han ville ta en fika någon gång. Han kände igen mig, men svarade då att han var gift och inte intresserad av något på sidan om. Jag respekterade det såklart. 

Men sen i somras så la jag upp en Instagram story med bilder på mig genom åren för endast mina följare. Men det visades att Bilderna hade gått ut till andra användare av misstag. Och då även till den här Mannen. Han skrev då till mig två dagar senare och undrade varför jag skickat bilder till honom. Jag förklarade då att det var ett misstag och att andra också fått dom. Vi började från den dagen skriva med varandra och gick över till Snapchat. 

där vi skickat bilder och pratat om allt mellan himmel och jord. Han är gullig på något sätt, men är gift och har skolbarn. 

Han ger inviter till telefonsex men jag har förklarat att jag inte är intresserad av nåt sånt utan ses gärna i verkligheten som vänner.  men vi har inte setts. 
    Han skickar lättklädda bilder på sig själv. 

Jag vet att han är gift och jag är singel med tonåringar. Jag vill inte sabba något i hans äktenskap men kan ses som vänner för han verkar vettig. 

Men nu är frågan vad han vill? 

och hur hans äktenskap egentligen är? 

Jag vet att jag borde fråga men är lite feg. 

Tack om ni tog er tid att läsa 😊

• Svar på tråden Vad Vill han?
  • Lisen22

Svar: Lortgroda : 

Tack för ditt svar. Det kanske var otydlig uttryck, men jag menade att han verkar vara en fin och vettig person och bra på att lyssna. 

Men att kanske gå och vara otrogen är inte så lyckat kanske och jag vill inte vara den som förstör något om det inte leder nånstans.

Så visst det är väl bättre att försöka träffa någon som är singel även om jag tyckte om om honom och så. . 

• Lisen22

Tack för svar:
    I mitt fall var det inte så lättsinnigt att ragga på nätet i den här Situationen.
    Jag letade upp den här personen som jag träffat på hans Arbetsplats
    flera gånger för han såg och verkade trevlig och frågade då om han ville ta en fika. och det är nog första och sista gången jag gjorde en sådan sak.

Svar på tråden Vad Vill han?