Anonym (Du hånar män och kvinnor!) skrev 2023-10-04 18:00:01 följande:
Du nedvärderar män otroligt mycket, män är tofflar och mähän som blir styrda av kvinnor.
Du har så låga tankar om män och även om kvinnor.
Män väljer att leva med kvinnor och gör det av fri vilja.
Du vill dra med dig andra män i dina erfarenheter och få det till att kvinnor i stort som bär ansvaret för hur din familj uppträdde mot dig.
Anonym (Pool) skrev 2023-10-04 17:15:52 följande:
Jättevanligt, vi är så vana det så vi tänker knappt på det. Som när mannen inte vill göra det som hon vill. "Vad tråkig du är"
Kvinnor är så vana att kunna säga vad som helst, kritisera och förlöjliga honom, så de reflekterar inte ens över det.
Du förlöjligar och nedvärderar kvinnor och män.
Du nedvärderar män som lever med kvinnor av egen fri vilja och säger att dom är tofflar och mähän som blir styrda av kvinnor och inte agerar när dom bli förlöjligade. Förut var det kvinnor du nedvärderade nu gör det mot män också.
Små stackare som inte vågar säga emot kvinnor utan bara bli styrda.
Din människosyn är förfärlig.
Det är nog bäst att du aldrig träffar en kvinna för du kommer ju bara att bli hunsad, tillsagd vad du ska göra och tycka, bli förlöjligad och kritiserad.
Nej det är inget för dig, du gör ju rätt som lever utan en kvinna och slipper det, stackars alla män som lever i förhållanden dom har ju dragit nitlotten som blir så fruktansvärt behandlade av sina fruar, sambos, flickvänner mm.
Nej du har gjort rätt som aldrig haft ett förhållande med en hemsk kvinna.
Stackars män som umgås med kvinnor, dom har det inte lätt.
Nej du gör bäst i att inte umgås med alla dessa elaka kvinnor.
Men din kvinnosyn är det bäst att hålla dig borta så du slipper allt detta.
Du lever ju ett lyckligt liv nu utan dessa hemska kvinnor, perfekt!
Andra män avundas dig som slipper alla dessa kritiserande kvinnor.
Ditt liv utan en kvinna är bättre än deras kuvade liv.
Grattis till att du aldrig har haft ett förhållande, du slapp undan kvinnor och lever nu lyckligt utan en till skillnad mot som som lever med en kvinna.
Grattis!
Säger inte att män är tofflar, men vi har en kultur där vi måste rätta oss efter vad kvinnan vill. Annars är vi tråkiga, och hon blir uttråkad. Det män vill och känner är inte värt lika mycket. Så man undrar vad många kvinnor egentligen vill ha män till. Kanske för att ha tillhands så hon kan kritisera honom? Män gör ju sällan nåt rätt överhuvudtaget. Jag skulle gärna träffa en glad, snäll och varm kvinna, som inte får mig att känna mig otillräcklig och som inte tycker att hon kan säga vad som helst till mig.