Inlägg från: PrinsCaspian |Visa alla inlägg
  • PrinsCaspian

Mobbning på FL?

Anonym (Afrodite) skrev 2023-10-09 16:19:43 följande:

Jag tycker ärligt talat enbart det är tråkigt att min tråd blev kapad av någon uppenvart mentalt labil person istället för att handla om ämnet- mobbning. För det hade kunnat bli en intressant, konstruktiv och stöttande tråd. Istället för psykosprat och fabulatkoner.

Ignorera Slagen dam/Fröken Allvar är mitt råd. Du kommer inte att komma någonstans det är samma tuggande hela tiden anklagelser att du och du förföljer mig. Hon har hotat människor härinne också och anklagat dom för att de ska ha sagt att hon ligger på dumpen. Tråkigt att din tråd och många andras blir kapade av denna person. 

• PrinsCaspian
    Anonym (Afrodite) skrev 2023-10-09 17:27:56 följande:
    Jag ska, det är ingen idé att resonera med någon som verkar totalt verklighetsfrånvänd. Så det finns en historia av sånt här alltså? Låter sjukt obehagligt, bra att anmälan gjordes. Det låter ju inte klokt. Men nu blev jag ju nyfiken, får jag skicka ett PM? 
    Jag minns inte allt men självklart är du välkommen att PMa.
    Det är klokt att du inte går ut med ditt nick.
  • PrinsCaspian
    Slagen dam skrev 2023-10-09 20:19:12 följande:
    Om man inte förstod att äckeltråden var skriven utifrån mig, mitt liv och mina formuleringar och saker jag skrivit så förstod man säkert inte vart de starka äckelkänslorna kom ifrån. Jag förstod det som att "Guleböjars" gladde sig och jag gläder mig också. Jag blev fri från det betungande nicket som folk rusade efter att få se. Den "flummiga" tråden fick 70-80.000 visningar på 3 dagar. Helt galet. Men sedan slängde jag kontot och här blev kav lugnt, och det är vi väl alla glada för.
    Alla kanske inte bryr sig så mycket om just ditt nick eller vad du skriver som du tror. Själv läste jag också den tråden och svarade TS som många andra. Sen dundrade du in som en vettvilling och gastade och kallade TS många fula saker. En TS som många försökte ge tips och råd och stötta.
  • PrinsCaspian
    Slagen dam skrev 2023-10-10 07:01:10 följande:

Det har diskuterats om trådstartaren också är trådägare. Det är så ordet trådkapning uppkommit. Som jag ser det ska användarna diskutera trådens ämne, mobbning på FL. 

Vilket du ju faktiskt inte ens gjort 
Svar på tråden Mobbning på FL?