Slagen dam skrev 2023-10-09 12:23:35 följande:
Absolut är det så. Tråden verkar vara skapad i syfte att ifrågasätta den bekant som lämnade FL på grund av mobbning. Jag hade ju tagit det med min bekant personligen om jag inte hade velat höra andras erfarenheter. Sedan har tråden på grund av FLs jämfört med Flashback bristande moderering fyllts av diverse inlägg, varav de flesta om en särskild manlig användare som är viktig som slagpåse för en del kvinnliga användare. Själv valde du att berätta vart din sambo jobbar.
Jag har redan pratat med min bekant men jag ville veta om detta var något som drabbat många. Hur ska hen veta det? Därför skapade jag tråden.
I ditt fall verkar det inte vara mobbning alls. Verkar mer som du är väldigt besatt av att berätta och grotta runt i detta. Men jag har aldrig sett den förföljelse som du skriver om. Men det var eller är ganska enkelt att ränka ut vilket nick du hade om man läser dina texter i denn tråd. Det jag minns från trådar från i våras så verkar det enda konstiga vara din besatthet av vad jag åtminstone kan se en annan medlem du anklagar för allt möjligt men den enda man ser älta i långa texter och inlägg är du med dig själv. Det känns faktiskt inte speciellt hälsosamt och jag kan förstå om du polisanmälts. Det är tråkigt att du kapar hela tråden med ditt ältande om något ingen mer än du verkar ha märkt av.