Mobbning på FL?
Anonym (Flippen) skrev 2023-10-04 20:30:36 följande:
Du menar sprida förakt över kvinnor oemotsagt.
ja, jag tycker draken är en mobbare. Vem pratar om kvinnor på det sättet? En väldigt arg person. Det han är arg över är ju påhittade saker. Oftast yttrade genom någon slags självömkan, eller självömkan över gruppen män. Någon som är tyst när den ser mobbning är lika illa själv.
Han är en jävla gnällspik men mobbare?
Anonym (Behövs_intemycket) skrev 2023-10-04 22:46:27 följande:
Jag själv har två förhållanden bakom mig. Det första förhållandet hade jag först när jag var 30 år fyllda och det var den finaste kärlek jag någonsin upplevt. Från tonåren och uppåt var jag sedd som en tönt och en grå mus av tjejer som var totalt ointressant. Jag har hela mitt liv upplevt att kvinnor ställer oerhört höga krav, förutom när det gäller min första f.d., som var väldigt speciell och vi hade mycket gemensamma nämnare. Men jag känner så väl igen KD:s berättelser och förstår verkligen hur han känner. I tonåren var det de tuffa och coola killarna som fick tjejerna. Jag var ointressant och jag var dessutom bland de sämsta i idrott (gympalektionerna) och var en av de som blev sist vald i olika bollsporter. När jag flyttade hemifrån i 17-års-åldern ville jag kompensera detta och började dricka kopiöst, bland annat för att jag märkte att jag blev mer intressant för tjejer när jag var full och vågade prata om djupare saker. Sedan hamnade jag i skiten och har nu varit nykter i drygt 4 år och har börjat komma igen på flera plan. Mitt föryngringsexperiment har att göra med att jag vill bli sedd som mer attraktiv och gångbar. Och det har gett vissa resultat.
Men summa summarum så har jag numer verkligen börjat förstå hur jävla utseende- och åldersfascistiskt samhället är, och jag har bara att anpassa mig till det. DÄRFÖR känner jag empati med och förståelse för de som har det svårt på relationsmarknaden.
Nytt konto?
Vad hände med det gamla?
Anonym (Behövs_intemycket) skrev 2023-10-03 10:09:05 följande:
Mobbning på FL?
Det behövs inte mycket för att bli avstängd från FL. Finns de som blivit det utan att ens ha begått regelbrott. Kan räcka med att man skrivit en sanning som vissa inte vill höra eller att någon blivit kränkt av en åsikt.
Vilken sanning blir man avstängd för?
Slagen dam skrev 2023-10-04 10:27:53 följande:
[...]
Jag har istället valt att vara med på ett annat forum. Där får man säga att folk som är troll är troll, och man kan även följa kontots tidigare inlägg bara genom att klicka på en persons profil.´
[...]
Det var en medlem som försvann för ett tag sen, hon såg troll i trådar utan troll, det kan vara därför man inte får säga att folk är troll.