Slagen dam skrev 2023-10-05 08:41:00 följande:
Det jag tror att man måste förstå är att folk blir "riktigt jävliga" av en anledning. Om man ger upp direkt har man förmodligen varken ork eller tid att försvara sig mot de 5-10 enskilda människor som år efter år lever ut sina inre demoner på det här forumet. Det här är inte den första tråden där jag känner mig personligen berörd. Detta eftersom jag just lämnade "för ett tag sedan". Skälet till att jag lämnade var att trakasserierna blivit för allvarliga och hotfulla, Familjeliv skulle enligt ett anonymt nick vara behjälpliga med en polisanmälan av mitt nick bland annat. Jag fick höra att jag var drogpåverkad, schizofren, horade ut mig med män trots att jag nogsamt undviker det vidriga forumet Sex och sånt.
Jag är väldigt förvånad över att Slagen dam fortfarande är kvar ett dygn efter att hon skapades. Senast blev jag spärrad nästan direkt som jag berättade dessa saker, för precis som du säger har jag berättat om hur jag upplevde det redan tidigare.
Om du tänker efter lite: När såg du den äkta draken starta 3 trådar samma morgon senast? När såg du personen som föryngrat sig och startat om livet efter missbruk göra en vardagsfilosofisk trådstart senast? När såg du någon rimma en dikt som hade hyfsat jämn rytm senast? Jag syftar då inte på den osmakliga dikt som ligger överst i poesiforumet, ber till Gud att ingen tror att jag totat ihop detta skräp om Kurdiska räven under ett väldigt osmakligt nick som anspelar på en numera död artist.
Vi tre utsatta av 5-10 FL-kvinnor har alla ändrat vårt beteende alternativt är inte kvar. Jag har inga som helst ambitioner att svara i andra trådar på Familjeliv. Jag är enbart här för att förklara varför jag lämnade, och att jag fortfarande önskar alla andra trådar raderade. Det vet moderatorerna om.
Jag har inte heller kontakt med någon av de andra som de 5-10 personerna retat sig på.
Sedan kan du och andra ha era åsikter. Hur ska jag eller någon annan av oss som blivit utsatta för att folk utgett sig för att vara oss kunna påverka det? Men nu när jag ändå är i tråden vill jag använda min i övrigt totalt meningslösa forumkunskap till att ifrågasätta att det är draken som skriver i den här tråden.
De som är kvar här har ett nära nog komiskt behov av en slagpåse. Nu när slagpåsarna 2022-2023 har gått härifrån (vad jag förstår så var draken slagpåse betydligt längre innan han gick vidare) så är allt som är kvar 5-10 personer varav 1 låtsas vara drake i denna tråd.
Drevet mot dig skulle jag kalla mobbning. Det borde inte vara tillåtet. Beklagar allt du verkar utsatts for....