Slagen dam skrev 2023-10-04 13:53:45 följande:
Det finns en Core på Flashback. Jag har tänkt att det är du.
Jag tror inte att du vet så mycket om nätmobbning. Jag mådde verkligen skit av att inte kunna skriva i en enda tråd under mitt slängda nick utan att personliga saker jag skrivit på forumet togs upp och vreds till. Gör inte det gott folk! Alltså skriv ingenting om er själva! Inte ens att ni gillar att göra er fina för er fru, eller att ni funderar på att flytta till Huddinge, eller har häst och katter. Det finns en person här som är helt sjuk i huvudet och har fått mig att ifrågasätta hela min verklighet innan jag kom på att hennes många konton bara var en person som har hur mycket tid som helst för att sitta och samla information om en ifall hon vill. Det finns ett par personer här som vet vem jag är på riktigt och jag är livrädd för henne och att hon på något sätt skulle komma efter mig utanför forumet via dem på något sätt. När hon började trakassera mig genom att hävda att Familjeliv hjälpt henne att göra en polisanmälan av mitt alias blev jag rädd på riktigt.
Ja det stämmer att det kan vara mig du tänker på då. Finns flera nick i olika utformningar med det ordet, men ja jag är en av dom.
Jag har aldrig uppfattat mig själv som en nätmobbare, och hoppas inte att jag uppfattas som en sån. Visst kan jag vara hård i tonen, men det är oftast i direkt respons till någon som är överdrivet övertygad av sin egen syn på saker.