• Bis mis

Mobbning på FL?

Anonym (Behövs_intemycket) skrev 2023-10-03 10:16:33 följande:
    Tvärtom är det väl oftast? Här är en hel del kvinnor som hatar ensamma och ledsna män, och som i många år gjort allt för att trycka ner dem och vara elaka. Det finns även gränser för hur mycket skit de kan ta innan det blir dags att spegla den tillbaka.
    Vi ser bevisligen inte samma sak. När det dyker upp män som uttrycker sin ledsnad så kommer det många hjälpsamma svar. Dryga men samtidigt svaga inlägg får självklart inte så mkt hjälp. Vem vill hjälpa en mobbare liksom.
  • Bis mis
    Anonym (Behövs_intemycket) skrev 2023-10-03 10:27:27 följande:
    Ofta kan man dock fundera på vad som är hönan och ägget, dvs vem som började vara otrevlig mot vem. Tycker man ser gott om kommentarer som är direkt nedtryckande och elaka mot vissa män. Sedan när man påtalar detta förnekas det givetvis. Då har de minsann "ALDRIG" sagt så.
    Jag tror faktiskt inte att det blir otrevliga svar på en vettig TS. Blir det strösvar som är uppåt väggarna kan man sålla, troll kommer alltid att finnas. 

Startar man med en TS vissa själva verkar eller låtsas är neutral och får mkt mothugg - då kan man börja självrannsaka. Varför kommer reaktionen osv. Om man själv ofta får problem i sociala sammanhang och märker att den gemensamma nämnaren är man själv - vad kan slutsatsen bli? Fel på hälften av befolkningen verkar inte troligt.
  • Bis mis
    kvarolin skrev 2023-10-03 23:40:28 följande:

Inte sett någon mobbning, däremot få intressanta debatter, men det finns fler forum att välja på! Tack för titten.

Om du har tips på andra forum så får du jättegärna skicka dom i pm till mig om du skulle vilja. Är redigt trött på en person här som förstör och andra muppar som sprider unkna åsikter.

Tack på förhand :)
  • Bis mis
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-04 10:10:40 följande:
    Alla har nåt att kämpa med. Det är det jag menar. Många bryr sig inte om andras känslor och vill sparka på den som ligger, speciellt om det är nån i ett utsatt läge. Jag var olyckligt kär och hade inte haft såna känslor för nån på över 12 år. Jag var inte bara kåt som många sa. Jag behövde inte höra vad patetisk jag var, jag var bara ute efter en sak, och hur äckliga män är som tror att unga tjejer skulle vilja ha en som mig, när de kan få vältränade snygga killar i sin egen ålder. Speciellt inte en man som aldrig haft ett förhållande. Typiskt män att inbilla sig saker. Och min syster hade rätt, hon var inte intresserad. Det fattade alla. 
    Varför tror du själv att du inte klarar att släppa detta? Vi har alla en massa utmaningar i våra liv, relationer inleds och slutar men folk tar sig vidare från det. Det är en del av livet.
  • Bis mis
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-04 10:28:40 följande:
    För att det betydde nåt för mig, jag har inte känt så för nån på många år som jag skrev. Och jag såg hur män ska tryckas ner och förlöjligas om man har känslor för en yngre tjej. Och vilken skillnad det är när kvinnor själva har känslor för nån.
    Förälskelser betyder mkt för alla. Koppla bort vad du tror andra anser. Om du hela tiden ältar så kommer du inte vidare. Framtiden vet vi inget om, se till att du kan uppleva nya saker.
Svar på tråden Mobbning på FL?