Inlägg från: Anonym (Eko) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eko)

Mobbning på FL?

Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 08:42:37 följande:
    Nej, mer att lugna sig lite, ta ett chillpill, och försöka dämpa behovet av att klanka ner på mäns kroppar, förlöjliga honom som man, tala om för honom hur han ska vara för att vara en man som attraherar kvinnor, och inte ha så mycket dubbelmoral.
    Nu gör du det igen. 
    Levererar din åsikt som om det är ett faktum, en kvinnlig egenskap. 
    Sen ifrågasätter du den hemmagjorda egenskapen. 
    När kvinnor förklarar att de inte är som du säger, vi drivs inte av att kränka våra män så säger du emot. Du vet nämligen allt om kvinnor, trots din ringa erfarenhet. 
    Din mamma och syster har gjort fel men deras beteende är inte en kvinnlig egenskap, det var deras. 

Om kvinnor var som du beskriver, hur lyckas  så många kvinnor bli sambos, gifta? 
    Varför är män ihop med oss? 
    Varför levde maken  med mig som tryckte ned honom, helst med publik? 
    Är vi lika jävliga mot våra söner? 

Om någon tar upp hur kvinnor historiskt sett alltid bedöms och kritiserats efter utseende och beteende stoppar du fingrarna i öronen och skriker la la la....
  • Anonym (Eko)
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 09:04:55 följande:
    Ja, jag hävdar att fler kvinnor gör så, jämfört med män.
    Som vanligt kan du inte svara på frågor du får. 
  • Anonym (Eko)
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 09:13:09 följande:

Socialt smörjmedel kallas det väl när man är smidig och inte måste säga allt man tänker. Det är mer behagligt att umgås då. Så det där småhackandet hela tiden, uppmaningarna, du borde göra så, vara så, kvinnor vill ha, kvinnor vill inte ha, du borde se ut så.... osv, det är raka motsatsen till socialt smörjmedel.

Uppenbarligen förstår du inte innebörden av vad du skriver och förnekelsen över ditt beteende och resonemang är stark. 
  • Anonym (Eko)
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 09:22:24 följande:
    Jag förstår vad du menar och du har en poäng. Tycker ändå jag har rätt och att det är mer allvarligt med det beteendet både här och irl.
    Självklart tycker du att du har rätt. Det beror på dina  förutsättningar och inte på att dubbelmoral och dålig människosyn/svinigt beteende är en kvinnlig egenskap. 
    Jag förstår också att du inte kan svara på mina frågor. 
  • Anonym (Eko)
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 10:15:27 följande:
    Ja, eller varför inte sköta sig själv? Kvinnor vet inte allt om andra kvinnor, vad andra kvinnor vill ha. Kvinnor behöver inte avgöra om en man är manlig eller inte i andra kvinnors ögon.
    Men det är ok för dig att berätta hur kvinnor är? Du är dessutom  man tmmen hävdar oförtrutet att du vet hur  kvinnor är, känner osv. Du säger ibland  emot kvinnor som berättar om sig själv. Till mig personligen skrev du igår att jag ljög. 

Varför kan inte just du sköta dig själv? Varför är din dubbelmoral okey?
  • Anonym (Eko)
    Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 10:32:06 följande:
    Nej, jag skulle aldrig säga till en kvinna hur hon ska vara som kvinna för att män ska vilja ha henne, inte heller klanka ner på hennes kropp, och så skulle jag inte tala om för henne vilka män hon får träffa, och vilka åldrar männen ska vara i.
    Läs mitt inlägg och försök igen. 
    Jag förstår att du har svårt att tolka ord men försök. Jag talar inte om hur du  talar med kvinnor i din omgivning. 
    Jag talar (förlåt, skriver) om din egen dubbelmoral.
Svar på tråden Mobbning på FL?